Melissa arts

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoonnummer aanpassen - wanneer gebeurt dit?

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen maar ik heb gebeld met klaudia een topper trouwens.  ! Mijn oude nummer zou gewijzigd worden naar een nieuw nummer maar tot op heden heb ik nog altijd mijn oude nummer ? Wanneer wordt dit veranderd Mvg Melissa arts 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Melissa arts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee wanneer dit gaat gebeuren. Hiermee kan alleen iemand van Vodafone je helpen. Je kan contact opnemen via de klantenservice van Vodafone of hier wachten tot een medewerker je bericht heeft gezien en je dan verder helpt. 

Als je voor het wachten kiest, zorg dan dat je bij je instellingen van je profiel, hier online, extra gegevens hebt ingevuld. Welke gegevens, en hoe doe je dit? Dat lees je hier!

Succes en alvast een fijne #WoningsDag 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Melissa arts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee wanneer dit gaat gebeuren. Hiermee kan alleen iemand van Vodafone je helpen. Je kan contact opnemen via de klantenservice van Vodafone of hier wachten tot een medewerker je bericht heeft gezien en je dan verder helpt. 

Als je voor het wachten kiest, zorg dan dat je bij je instellingen van je profiel, hier online, extra gegevens hebt ingevuld. Welke gegevens, en hoe doe je dit? Dat lees je hier!

Succes en alvast een fijne #WoningsDag 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Melissa arts . Welkom hier! 

Goed dat je even aan de bel trekt. Je wilt natuurlijk wel weten waar je aan toe bent :-). Hoe staat het er nu voor? Heb je inmiddels meer informatie of misschien het nieuwe nummer ook al? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic