Kelly2709

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon verloren, nummer opvragen

Hallo, gisteren is mijn telefoon in een sloot gevallen. Nu ben ik mijn simkaart dus ook kwijt. Kan ik het zelfde telefoon nummer weer aanvragen bij Vodafone? 
 

weet iemand het telefoon nummer van de vodafone winkel in Zaandam? Op internet staat een nummer die zegt dat zij gesloten zijn maar zij zijn geopend. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kelly2709 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nummers die je op je telefoon had staan, en deze heeft een backup bij Apple of Google, kan je via je gebruikersnaam van Apple of Google weer terug krijgen. Mochten je telefoonnummers op je SIMkaart hebben gestaan dan heb je nu pech want die ben je kwijt. 

Er is dan op geen enkele manier meer om deze informatie terug te krijgen. Vodafone heeft geen telefoonnummers van Vodafone winkels, mocht je deze willen bereiken dan kan je de klantenservice bellen en vragen of ze je willen doorverbinden. 

Openingstijden van winkels kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kelly2709 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nummers die je op je telefoon had staan, en deze heeft een backup bij Apple of Google, kan je via je gebruikersnaam van Apple of Google weer terug krijgen. Mochten je telefoonnummers op je SIMkaart hebben gestaan dan heb je nu pech want die ben je kwijt. 

Er is dan op geen enkele manier meer om deze informatie terug te krijgen. Vodafone heeft geen telefoonnummers van Vodafone winkels, mocht je deze willen bereiken dan kan je de klantenservice bellen en vragen of ze je willen doorverbinden. 

Openingstijden van winkels kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Kelly2709 . Welkom hier!

Oh nee, je telefoon in de sloot. Wat een pech :-(. Viel hij niet meer te redden? 

Of je nummers nog te vinden zijn, hangt inderdaad een beetje af van waar je deze opgeslagen had. Heb je ons inmiddels weten te bereiken of ben je al langs geweest? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic