2005ah

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon niet gebruikt toch geld kwijt en voicemail

Sinds vrijdag heb ik een prepaid van Vodafone met 5 euro beltegoed, Nu staat het beltegoed op 4,54 ipv 5 euro. Ik heb niet gebeld en ben ook niet gebeld want niemand heeft dit nummer. Wilt u dat geld svp teruggeven?

Daarnaast wil ik de voicemail uitzetten door niets aan te vinken maar als ik kijk of het gelukt is heeft hij het niet geaccepteerd. Waarom krijg je wel de mogelijkheid om het uit te zetten maar lukt het niet?
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi 2005ah,

Waarschijnlijk heeft je toestel contact gemaakt met internet. Hierdoor zal het beltegoed op zijn gegaan.

Je kunt je voicemail ook uitzetten door 12330 te bellen. Lukt dit?
15488384

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde gehad; bij aanschaf was opeens ook mijn 5 euro op! Toen had ik inderdaad echter gegevenstoegang via mobiel netwerk ingeschakeld staan. Als je dan de whatsapp hebt, dan kost dat data. Dat begrijp ik nu... haleluja. Daarna toegang via mobiel netwerk uitgeschakeld, nieuwe voorraad op mijn mobiel gezet. Krijg ik gisteren een berichtje van 1200 dat mijn prepaid-tegoed bijna op is. En vervolgens dat vandaag om middernacht mijn prepaid+tarief verloopt. Begrijp er niks van. Ik heb geen dataverbruik; whatsapp alleen via wifi, bel er niet mee, heb er 5 smsjes mee verstuurd... Waar blijft mijn beltegoed?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
15488384 schreef:
Ik heb hetzelfde gehad; bij aanschaf was opeens ook mijn 5 euro op! Toen had ik inderdaad echter gegevenstoegang via mobiel netwerk ingeschakeld staan. Als je dan de whatsapp hebt, dan kost dat data. Dat begrijp ik nu... haleluja. Daarna toegang via mobiel netwerk uitgeschakeld, nieuwe voorraad op mijn mobiel gezet. Krijg ik gisteren een berichtje van 1200 dat mijn prepaid-tegoed bijna op is. En vervolgens dat vandaag om middernacht mijn prepaid+tarief verloopt. Begrijp er niks van. Ik heb geen dataverbruik; whatsapp alleen via wifi, bel er niet mee, heb er 5 smsjes mee verstuurd... Waar blijft mijn beltegoed?
Hi 15488384,

Je prepaid+ tegoed verloopt inderdaad na 30 dagen. Dit tegoed is namelijk maximaal 30 dagen geldig. Welk prepaid+ tarief heb je precies?
2005ah
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
roaming staat uit (alle locatieservices staan uit), voicemail staat uit. Natuurlijk is dat gelukt, was ook helemaal de vraag niet. Nu is er nog meer geld afgeschreven terwijl de telefoon thuis ligt niets te doen! Ik gebruik deze telefoon NIET. Ik woon alleen, heb geen huisdieren die gebruik kunnen maken van telefoon.
Wilt u svp het geld terugstorten, dit is diefstal.

2005ah
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog even over het voicemail uitzetten: via de computer gaat dit niet. Via bellen wel (zeggen ze....) maar bij mijn gegevens staat het nog steeds op aan.

Stel geen wedervraag meer maar stort gewoon het geld terug.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste @2005ah

Het Forum is bedoeld voor klanten, door klanten. Hierdoor is het niet mogelijk om in jouw persoonlijke gegevens te kijken. Neem even contact op via onze Twitter of Facebook pagina, dan kunnen we dit wel inzien. Zo zullen we snel genoeg weten waardoor je beltegoed op gaat. Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic