Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedendag,
Sinds vorige week maandag ben ik bezig met het afkopen van mijn telefoon met lening. Ivm aanschaffen van hypotheek. Maar tot nu toe heb ik geen mail mogen ontvangen om te kunnen betalen??? 4x contact gehad en 4x hetzelfde cage aangemaakt door elk collega van jullie die ik aan de lijn heb gehad, 4x dan moet je onderhand toch wel zien dat ergens fout gaat ipv elke x een nieuwe cage aan te melden. ben al 1 week aan het bellen met jullie collega’s is het gvd zo moeilijk om een betaalverzoekje te sturen om het klote toestel af te kopen zo moeilijk is het toch niet ? Ik wil vandaag hier een oplossing !!!
groetjes
osman
Opgelost! Ga naar oplossing.
ik heb jullie ook niet gevraagd om betaal verzoek te versturen via hier. Het is gewoon heel erg belachelijk en slecht dat de medewerkers van Klanteservice gewoon slecht te werk gaan met klanten. Ik ben elke dag gaan bellen met klantenservice. En bij het laatste gesprek brak het af, had het helemaal gehad geen enkel medewerker weet totaal niet wat ze praten of doen iedereen lult maar zijn eigen verhaal en doen alsof ze iets weten, Van hier tot Tokyo uitgescholden en uiteindelijk kreeg ik een manager te pakken die binnen een half alles geregeld had. Klote tent nooit meer weg ermee.
Hoi @O.karatas
Dit is natuurlijk wel heel vervelend en begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren. Normaal gezien zou dit best wel wat vlotter gaan. Tenminste, dat is mijn ervaring met deze aanvraag. Begrijp dat je boos bent geworden maar met vloeken kom je echt niet verder, al begrijp ik je wel hoor… ik zou ook onwijs boos geworden zijn, zeker met zo’n belangrijk besluit die je moet nemen zonder een BKR melding. Vandaag hier op de Community zal je waarschijnlijk geen oplossing kunnen vinden. Dit is een klanten helpen klanten community en er komt wel geregeld iemand van Vodafone langs maar vast niet sneller dan jij wilt dat het opgelost zal worden. Daarnaast is het zo dat als er een case aangemaakt is, ze ook niet zoveel meer kunnen doen dan afwachten.
Deze informatie heb je ook gevonden op de website van Vodafone:
Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:
Goed om te weten
Als je de klachten van meerdere mensen gelezen hebt weet je dat je nooit goed geholpen gaat worden door wie dan ook bij Vodafone.
Het verstandigste is om over te stappen naar een betrouwbare partij.
dat ga ik idd doen, klote klantenservice dat ze hebben. Na al dat negatieve reacties nog geen verbetering.
Wij sturen inderdaad geen betaalverzoekjes om je toestel af te kopen. Je kunt de procedure volgen zoals Energieboy deze hierboven beschrijft. Wat is ondertussen de status? Heb je een e-mail ontvangen?
ik heb jullie ook niet gevraagd om betaal verzoek te versturen via hier. Het is gewoon heel erg belachelijk en slecht dat de medewerkers van Klanteservice gewoon slecht te werk gaan met klanten. Ik ben elke dag gaan bellen met klantenservice. En bij het laatste gesprek brak het af, had het helemaal gehad geen enkel medewerker weet totaal niet wat ze praten of doen iedereen lult maar zijn eigen verhaal en doen alsof ze iets weten, Van hier tot Tokyo uitgescholden en uiteindelijk kreeg ik een manager te pakken die binnen een half alles geregeld had. Klote tent nooit meer weg ermee.
Dus het is nu opgelost begrijp ik? Wat fijn! @O.karatas Ik sluit bij deze het topic.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...