O.karatas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

telefoon met lening afkopen

Goedendag,

 

Sinds vorige week maandag ben ik bezig met het afkopen van mijn telefoon met lening. Ivm aanschaffen van hypotheek. Maar tot nu toe heb ik geen mail mogen ontvangen om te kunnen betalen??? 4x contact gehad en 4x hetzelfde cage aangemaakt door elk collega van jullie die ik aan de lijn heb gehad, 4x dan moet je onderhand toch wel zien dat ergens fout gaat ipv elke x een nieuwe cage aan te melden. ben al 1 week aan het bellen met jullie collega’s is het gvd zo moeilijk om een betaalverzoekje te sturen om het klote toestel af te kopen zo moeilijk is het toch niet ? Ik wil vandaag hier een oplossing !!!

 

groetjes

osman

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
O.karatas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon  

 

ik heb jullie ook niet gevraagd om betaal verzoek te versturen via hier. Het is gewoon heel erg belachelijk en slecht dat de medewerkers van Klanteservice gewoon slecht te werk gaan met klanten. Ik ben elke dag gaan bellen met klantenservice. En bij het laatste gesprek brak het af, had het helemaal gehad geen enkel medewerker weet totaal niet wat ze praten of doen iedereen lult maar zijn eigen verhaal en doen alsof ze iets weten, Van hier tot Tokyo uitgescholden en uiteindelijk kreeg ik een manager te pakken die binnen een half alles geregeld had. Klote tent nooit meer weg ermee. 
 

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @O.karatas 
Dit is natuurlijk wel heel vervelend en begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren. Normaal gezien zou dit best wel wat vlotter gaan. Tenminste, dat is mijn ervaring met deze aanvraag. Begrijp dat je boos bent geworden maar met vloeken kom je echt niet verder, al begrijp ik je wel hoor… ik zou ook onwijs boos geworden zijn, zeker met zo’n belangrijk besluit die je moet nemen zonder een BKR melding. Vandaag hier op de Community zal je waarschijnlijk geen oplossing kunnen vinden. Dit is een klanten helpen klanten community en er komt wel geregeld iemand van Vodafone langs maar vast niet sneller dan jij wilt dat het opgelost zal worden. Daarnaast is het zo dat als er een case aangemaakt is, ze ook niet zoveel meer kunnen doen dan afwachten.

Deze informatie heb je ook gevonden op de website van Vodafone:
Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan
Cor19

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Als je de klachten van meerdere mensen gelezen hebt weet je dat je nooit goed geholpen gaat worden door wie dan ook bij Vodafone.

 

Het verstandigste is om over te stappen naar een betrouwbare partij.

O.karatas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Cor19 

 

dat ga ik idd doen, klote klantenservice dat ze hebben. Na al dat negatieve reacties nog geen verbetering. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@O.karatas 

Wij sturen inderdaad geen betaalverzoekjes om je toestel af te kopen. Je kunt de procedure volgen zoals Energieboy deze hierboven beschrijft. Wat is ondertussen de status? Heb je een e-mail ontvangen? 

O.karatas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon  

 

ik heb jullie ook niet gevraagd om betaal verzoek te versturen via hier. Het is gewoon heel erg belachelijk en slecht dat de medewerkers van Klanteservice gewoon slecht te werk gaan met klanten. Ik ben elke dag gaan bellen met klantenservice. En bij het laatste gesprek brak het af, had het helemaal gehad geen enkel medewerker weet totaal niet wat ze praten of doen iedereen lult maar zijn eigen verhaal en doen alsof ze iets weten, Van hier tot Tokyo uitgescholden en uiteindelijk kreeg ik een manager te pakken die binnen een half alles geregeld had. Klote tent nooit meer weg ermee. 
 

 

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Dus het is nu opgelost begrijp ik? Wat fijn! @O.karatas Ik sluit bij deze het topic. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic