Hoi @O.karatas
Dit is natuurlijk wel heel vervelend en begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren. Normaal gezien zou dit best wel wat vlotter gaan. Tenminste, dat is mijn ervaring met deze aanvraag. Begrijp dat je boos bent geworden maar met vloeken kom je echt niet verder, al begrijp ik je wel hoor… ik zou ook onwijs boos geworden zijn, zeker met zo’n belangrijk besluit die je moet nemen zonder een BKR melding. Vandaag hier op de Community zal je waarschijnlijk geen oplossing kunnen vinden. Dit is een klanten helpen klanten community en er komt wel geregeld iemand van Vodafone langs maar vast niet sneller dan jij wilt dat het opgelost zal worden. Daarnaast is het zo dat als er een case aangemaakt is, ze ook niet zoveel meer kunnen doen dan afwachten.
Deze informatie heb je ook gevonden op de website van Vodafone:
Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:
- Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
- Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
- Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
- Je betaalt het resterende bedrag
- We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
- Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.
Goed om te weten
- Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
- Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan