glenda12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon kapot, al bijna 3 weken weg

heeft er iemand ervaring met vodafone garant verzekering?

ik heb bijna 3 weken geleden me telefoon opgestuurd via vodafone en hij is nog steeds niet klaar.

gebeld naar de verzekering die geven aan dat vodafone nog niet betaaald heeft.

vodafone zelf zegt van niks te weten ben het wachten nu wel zat

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @glenda12 . Welkom hier!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent en wanneer je je telefoon weer terug krijgt. 

Voor wat betreft de voorwaarden over het garant abonnement, dat vind je op deze pagina. Het hangt er een beetje vanaf per wanneer je de service hebt. 

 

Op dit moment heb ik geen gegevens van je, dus kan ik sowieso niet opzoeken of ik verdere informatie voor je kan vinden. Mocht je dus willen dat ik nog voor je op onderzoek uitga, vul dan je profiel aan met je persoonlijke gegevens 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11868Posts
  • 3487Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @glenda12 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb geen ervaring met de verzekering van Vodafone. Dit is natuurlijk altijd een hele vervelende kwestie en daar mag je als klant niet tussen zitten. Jammer dat Vodafone dit niet direct met de verzekering oplost en uitzoekt. 

Omdat dit een klanten helpen klanten community is kan ik je niet helpen. Daarvoor heb je echt iemand van Vodafone nodig die het kan uitzoeken. Nu zijn er mensen van Vodafone hier online op de community die met je mee kunnen kijken. Echter, ik weet niet of ze ook dit kunnen uitzoeken, omdat dit om een specifieke afdeling gaat. Maar je kan in ieder geval altijd even je profielinstellingen invullen en als er dan een Vodafone medewerker je bericht heeft gezien, kan die met die die gegevens alvast verder kijken. Hoe en wat je moet invullen, kan je lezen op deze topic (dus voor help om profielinstellingen in te vullen).

En wil je een klacht indienen, om het goed te laten uitzoeken, kijk dan eens op deze pagina. Succes en ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @glenda12 . Welkom hier!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent en wanneer je je telefoon weer terug krijgt. 

Voor wat betreft de voorwaarden over het garant abonnement, dat vind je op deze pagina. Het hangt er een beetje vanaf per wanneer je de service hebt. 

 

Op dit moment heb ik geen gegevens van je, dus kan ik sowieso niet opzoeken of ik verdere informatie voor je kan vinden. Mocht je dus willen dat ik nog voor je op onderzoek uitga, vul dan je profiel aan met je persoonlijke gegevens 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic