MFvanLeeuwen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon ingeleverd voor reparatie, maar wil probleem uitgebreider uitleggen

Hi,

ik heb net mijn telefoon voor de 3e reparatie poging afgegeven bij de plaatselijke Vodafone, maar merk dat de probleemomschrijving mogelijk niet goed genoeg omschreven is op het bijbehorende formulier. 
Hoe kan ik in contact komen met de reparatiedienst om dat nog even te verbeteren.

gr Marjolein van Leeuwen

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9792Posts
  • 3081Oplossingen
  • 2206Likes

Hoi@MFvanLeeuwen 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, of door terug te gaan naar de Vodafone Winkel. Daar kunnen ze contact opnemen met de betreffende reparatiedienst. Ik vraag me overigens af of ze bij de klantenservice wel kunnen helpen omdat je dit alles bij de winkel hebt ingeleverd. Dus beste is om naar de Winkel te gaan of je laten doorverbinden met de winkel, via de klantenservice. Dat kan ook nog 🙂

Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9792Posts
  • 3081Oplossingen
  • 2206Likes

Hoi@MFvanLeeuwen 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, of door terug te gaan naar de Vodafone Winkel. Daar kunnen ze contact opnemen met de betreffende reparatiedienst. Ik vraag me overigens af of ze bij de klantenservice wel kunnen helpen omdat je dit alles bij de winkel hebt ingeleverd. Dus beste is om naar de Winkel te gaan of je laten doorverbinden met de winkel, via de klantenservice. Dat kan ook nog 🙂

Succes!

Sharon
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 436Likes

Heb je de aanvullende informatie doorgegeven via onze klantenservice of de winkel @MFvanLeeuwen ? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone