Hey
steef1,
Als eerste raad ik je aan om hierover contact op te nemen met dynalogic. Zodat ze het kunnen bevestigen, jouw vragen kunnen beantwoorden etc.
Vervolgens neem je contact op met vodafone om het nummer te laten blokkeren. Zie
www.vodafone.nl/support/contact op welke manieren dit kan.
Vervolgens ga je een nieuwe simkaart halen binnen 2 dagen en deze ook laten activeren, en anders doe je dit binnen 10 dagen met het aa.gifte bewijs. Doe je dit niet komen er voor jou kosten bij van 20,84 voor het deblokkeren van het nummer. Als je inbelt bij Vodafone voor het deblokkeren zorg ervoor dat je al je gegevens bij de hand hebt zoals klantnummer adres etc.
Heb je een verzekering afgesloten dan dien je eerst contact op te nemen met de verzekering van Vodafone. Dan kun je namelijk samen met het aa.gifteformulier, claimnummer van de verzekering naar vodafone gaan en een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb je dit niet dan is de telefoon voor je eigen rekening.
Nogmaals ik raad je aan om eerst contact op te nemen met dynalogic hierover.
Groetjes stevied86