Hallo AmnaRegina,
Had jij bij jouw betaling tevens jouw Vodafone klantnummer vermeld ?
Indien je dat niet had gedaan, dan is jouw betaling uitzonderlijk moeilijk (onmogelijk) te koppelen aan jouw klantnummer en factuurnummer. En is de betaling niet verwerkt en niet doorgeboekt op de openstaande factuur. In dat geval staat jouw factuur dus nog steeds geregistreerd als "niet-betaald". En daarom ben jij nog steeds geblokkeerd van het mobiele Netwerk van Vodafone. Ook na 9 dagen.
Leen even van iemand anders de smartphone. En bel met telefoonnummer: 0900 - 0940 Bellen naar dat nummer van de Vodafone Klantenservice met een vaste telefoonlijn kan ook.
Tevens kun je contact opnemen met Vodafone via de Chat. Via FaceBook. En via Twitter. Dat laatste via : @VodafoneNL
Houd de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer, dat bij Vodafone bekend is, binnen handbereik.
Als de Vodafone medewerker jouw betaling kan traceren. Dan wordt je snel weer aangesloten op alle Netwerkdiensten van Vodafone.
Succes !
Netwerker