Sinds vanmiddag gaat mijn mobiel niet meer over maar gaat direct uit. De bellen krijgt geen voicemail te horen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @oparonnie ,
Welkom op het Vodafone forum!
Wellicht werken de volgende stappen:
De gegevens voor de APN zijn (Instellingen » Verbindingen » Mobiele netwerken):
Naam: Vodafone Live
APN: live.vodafone.com
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN-Type: default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
Werkte dit ook niet? Doe dan even de Network Check.
Hi @oparonnie ,
Welkom op het Vodafone forum!
Wellicht werken de volgende stappen:
De gegevens voor de APN zijn (Instellingen » Verbindingen » Mobiele netwerken):
Naam: Vodafone Live
APN: live.vodafone.com
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN-Type: default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
Werkte dit ook niet? Doe dan even de Network Check.
Hoi @oparonnie
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om niet bereikbaar te zijn .
Je geeft aan dat bellers niet meer doorverbonden worden naar de voicemail en dat je telefoon niet meer overgaat.
Ik heb hier nog een aantal vragen hierover, zodat ik een duidelijker beeld krijg van het issue.
Hoi steven ik heb m'n mob ff uit gedaan en opnieuw aan gezet en toen was het opgelost. Ik ben veel in Duitsland en België en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Maar bedankt voor de reactie. Top, en een goeie dag verdere
Fijn om te horen dat het opgelost is @oparonnie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.