happymountain

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon dood: contact via chat met klantenservice.

Beste klantenservice;

telefoon is dood: wel gebeld kunnen worden maar geen reactie op de telefoon. Daarnaast geen beeld op het scherm. telefoon reageert ook niet op de knoppen van de headset. Heb daarom de simkaart maar uit de telefoon gehaald. Nu dus helemaal geen contact en ook geen reactie. ff resetten door het toestel spanningsloos te maken gaat niet, aangezien er een vaste batterij in zit. Wat aan te doen? Graag prive- chat om te kijken wat er kan.


4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey happymountain

Een prive chat is niet mogelijk omdat op het forum geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld en tevens de medewerkers die hier aanwezig zijn kunnen niet in de systemen. Zie daarvoor ook de regels van het forum.

Kun je het toestel wel uit en aanzetten? En als je de telefoon aan de lader hangt wat gebeurt er dan.
Ik ben bang als ik het zo lees en deze bovenstaande dingen maken geen verschil dan dient je telefoon het reperatie traject in te gaan.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
happymountain misschien wel handig om te vermelden om welke type samsung het gaan ik vermoed de s6 omdat je het hebt over niet te verwijderende accu
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Topicstarter reageert niet meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic