Carola45

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon bij abbo - mag ik een andere kiezen?

Ik heb bij mijn abbo de iphone xr gekozen maar deze bevalt totaal niet en ik wil terug naar samsung. Ik heb hem nu twee weken, is omruilen nog mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Carola45 
Je hebt je toestel net 14 dagen. Waarom geef je het niet even wat tijd? Zoals hier boven aangegeven, je bent over de 14 dagen bedenktijd heen en dan is het omwisselen niet meer mogelijk. Waarom ben je niet tevreden? Is het zo erg? Regelmatig hoor ik juist mensen zeggen dat ze het geweldig vinden om over te stappen naar een iPhone. 

Maar goed, het kan altijd gebeuren. Tip van hier boven is handig maar dan moet je toch nog 4 maanden wachten tot je Vodafone Next kan gebruiken. Probeer het toestel los te verkopen en koop een Samsung los bij een winkel. Dat kan natuurlijk ook nog. Alleen lastig als je op afbetaling hebt gekocht, want dan zit je toch elke maand met de afbetaling in je maag. Anders toch maar 4 maanden wachten. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Once an Android, always an Android ;)!

 

Welkom op het Vodafone forum @Carola45 . Ik snap dat je graag zou willen weten of het mogelijk is het toestel om te ruilen.

 

Je hebt 14 dagen bedenktijd wanneer je een koop doet via de Vodafone webshop/telefonisch. Ik ben echter bang dat als je de 14 dagen hebt overschreden, het helaas niet meer mogelijk zal zijn het toestel om te ruilen voor een ander.

 

Misschien is Vodafone Next wellicht iets voor je? Je leest er hier meer over.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Carola45 
Je hebt je toestel net 14 dagen. Waarom geef je het niet even wat tijd? Zoals hier boven aangegeven, je bent over de 14 dagen bedenktijd heen en dan is het omwisselen niet meer mogelijk. Waarom ben je niet tevreden? Is het zo erg? Regelmatig hoor ik juist mensen zeggen dat ze het geweldig vinden om over te stappen naar een iPhone. 

Maar goed, het kan altijd gebeuren. Tip van hier boven is handig maar dan moet je toch nog 4 maanden wachten tot je Vodafone Next kan gebruiken. Probeer het toestel los te verkopen en koop een Samsung los bij een winkel. Dat kan natuurlijk ook nog. Alleen lastig als je op afbetaling hebt gekocht, want dan zit je toch elke maand met de afbetaling in je maag. Anders toch maar 4 maanden wachten. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Carola45 . Welkom hier!

Wat jammer dat je toestel niet bevalt :-(. Wanneer heb je deze precies besteld? 

En waarom bevalt hij niet? Wellicht dat je met wat tips en tricks van onze Apple kenner @Energieboy alsnog blij wordt met je keuze 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic