FM17

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon bestellen

Waarom is mijn bestelling geannuleerd? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @FM17 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone
Dat is een hele goede vraag en vervelend dat je bestelling is geannuleerd.
Beetje gek om zo hier te zeggen maar misschien heeft het met je BKR te maken? Ze doen namelijk altijd een toetsing en het zou misschien mogelijk kunnen zijn dat daar iets mis is gegaan? Uiteraard weet ik dit niet, het kan ook iets anders zijn. Daarmee kan een medewerker van Vodafone je beter helpen. Misschien dat @Lycke Vodafone voor je kan kijken?

Zou je dan bij je instellingen een aantal gegevens willen invullen, dan kan ze gelijk voor je kijken wat er aan de hand is. Welke gegevens? Kijk op deze topic welke en hoe je dit kan doen (dit kan het antwoord versnellen).

Succes en ik denk dat jullie hier wel uit gaan komen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @FM17 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone
Dat is een hele goede vraag en vervelend dat je bestelling is geannuleerd.
Beetje gek om zo hier te zeggen maar misschien heeft het met je BKR te maken? Ze doen namelijk altijd een toetsing en het zou misschien mogelijk kunnen zijn dat daar iets mis is gegaan? Uiteraard weet ik dit niet, het kan ook iets anders zijn. Daarmee kan een medewerker van Vodafone je beter helpen. Misschien dat @Lycke Vodafone voor je kan kijken?

Zou je dan bij je instellingen een aantal gegevens willen invullen, dan kan ze gelijk voor je kijken wat er aan de hand is. Welke gegevens? Kijk op deze topic welke en hoe je dit kan doen (dit kan het antwoord versnellen).

Succes en ik denk dat jullie hier wel uit gaan komen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @FM17 . Welkom hier!

Een logische vraag, denk ik, maar wel heel erg moeilijk om te beantwoorden zonder verdere informatie. 

Wat heb je besteld, wanneer en wat is er nu precies gecommuniceerd over een annulering? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic