ypepower

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefonische abonnement afgesloten !

beste Vodafone,

ik ben afgelopen maandag (18 maart 2013 ) gebeld door Vodafone ,
deze man had een mooi abonnement voor mij , dit abonnement bestaat uit :
225 belminuten
500 mb internet
onbeperkt sms en bellen naar Vodafone klanten .

dit abonnement kost eigenlijks 30 euro in de maand , maar om dat ik 7 jaar klant ben van vodafone krijg ik 2 jaar korting van 50%.
dat komt dus neer op 15 euro in de maand, 2 jaar lang .
dit was een 1malig aanbod had die man het over, dus ik moest direct beslissen .
dus ik heb besloten dit te doen , later wou ik dit abonnement op zoeken op vodafone.nl .
daar kon ik dit abonnement niet vinden.

waar kan ik wat vinden over dit abonnement ?

tot wanneer is mijn bedenk tijd ?
de man had het over 7 dagen , maar is zijn dit 7 dagen naar dat ik de post in huis heb ?
of is dit vanaf maandag (18 maart 2013) 7 dagen ?

ik heb het niet zo voor met telefonische iets afsluiten .
daarom wil ik graag deze informatie van u .

ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen .

met vriendelijke groet,

ype poortinga
10 Reacties 10
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Ype, begrijp ik het goed dat je akkoord bent gegaan met de aanbieding? Heb je een e-mail adres opgegeven waarop je je bevestiging zou ontvangen? Kijk eens in je spam inbox of je nog geen e-mail hebt gekregen. Anders raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice en hen door middel van je gegevens even te laten controleren of er een bestelling bekend is.
ypepower
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb mijn e-mail gececkt maar ik heb geen bevestiging gekregen,
ik heb ook al contact opgenomen met de klantenservice,
maar daar word ik door verbonden , dan duurt het vervolgens heel lang , meenstal krijg ik niemand aan de telefoon .
maar ik ga het nog een keer proberen, verder nog tips ??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Ypepower,

Probeer in ieder geval zoveel mogelijk informatie te geven zodat het voor onze klantenservice zo duidelijk mogelijk is waar ze moeten zoeken. Laat je ons weten of alles gelukt is?

ypepower
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gisteren nog een keer gebeld , maar ik werd maar doorverbonden ,en kreeg weer een ander nummer die ik moest bellen , dus dat is nog niet gelukt .

vandaag kreeg ik het contract in de bus , die moet ik tekenen .

deze heb ik even bestudeerd maar ik kan hier op niet mijn belminuten+smsjes en mb's aan internet op vinden ,
moet ik hier nu weer achter aanbellen ?
ik heb het abonnement ook al op internet proberen te zoeken maar daar vind ik ook niks ,

moet ik nu weer een telefoontje plegen ?
 
vriendelijke groet ype
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Ype,

Welk abonnement staat er precies op de bevestiging?

ypepower
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ,
 
heb net vodafone even weer gebeld,
deze mevrouw kon mij zo vertellen hoeveel belminuten ik had ,
dus hartelijk dank voor de hulp ! .

ik heb alleen een kleiner sim kaartje gekregen ,
deze moet ik vast omruilen of pas dat gewoon ?

TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Ype,

Top dat je er al achter bent.
Als je de verkeerde simkaart hebt gekregen kan je deze gratis ruilen in een Vodafone winkel.
ypepower
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oke ,
 
bedankt voor jullie hulp !
 
groetjes ype
 
mstroomer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Ook ik ben gebeld met dit fantastische aanbod en heb wat persoonlijke gegevens telefonisch doorgegeven. Ik heb er geen goed gevoel over achteraf. Kunnen jullie checken of dit aanbod klopt en kennen jullie onder jullie personeel een Jan ******?

Edit, naam weggehaald ivm privacy
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi mstroomer,

Helaas is dit via het forum lastig te controleren.
Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice.
Dan kunnen ze voor je nakijken of er een bestelling in het systeem staat.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic