liefje27love

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefonisch verlengd, orderstatus?

hallo ik heb 17-11-2014 verlengt en heb vandaag gebeld hoe lang het nog duurt want werd vorige week nog gezeg dat ik hem begin deze week binnen heb kreeg ik vandaag te horen dat hij helemaal niet leverbaar is die jongen keek niet eens in mijn gevens en was heel ontvriendelijk dat ik gewoon zit te denken om het in te trekken als ik dit had geweten hoop snel bericht en duidelijkheid te krijgen
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @liefje21love
hartleijk dank voor je verlenging. wat vervelend dat je nog geen toestel hebt ontvangen.
Zodra je toestel op voorraad komt in ons magazijn en je bestelling wordt door de koerier opgehaald, dan krijg je er een mail over.

Veel collega's weten inderdaad uit hun hoofd welke toestellen er op voorraad zijn en welke niet. Het klopt dat men hiervoor vaak geen persoonlijke gegevens nodig heeft. Het is niet de wenselijk de indruk van desinteresse te wekken. Ik denk dat dit ook niet zijn intentie is geweest. In ieder geval excuses voor het gevoel dat je hebt overgehouden aan dat contact

Mocht je een iPhone besteld hebben, dan kun je via het Apple board, de status van de leveringen globaal volgen.
Groeten, Per
liefje27love
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ik heb gisteren 2 keer gebeld naar vodafone en 1ste medewerker zij mij dat ik pas mijn telefoon zou krijgen over 2 weken en de andere mederwerker zij dat het in week 49 komt deze week dus wat is het nou want snap er niks meer van
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @liefje27love,

Wanneer het een telefonische of online bestelling via Vodafone betreft kun je het beste in de tabellen van dit topic kijken. Dit topic geeft momenteel de meest actuele verwachting.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic