janhouke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi, ik ben voornemens een vodafone black abo te nemen, hier zit n onderscheid in in verbruik data Nederland en buitenland, kan ik dit ook in de my vodafone app zien? en dan niet achteraf om verrassingen te voorkomen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt inderdaad
Dit is omdat het tegoed van het red plus Abo zowel voor in Nederland is als in het buitenland. Bij het black heb je 25 GB voor in Nederland en 2GB voor in het buitenland. Dit zul je dan ook op dat moment terug zien in my Vodafone.
Alvast een heel fijn weekend.

Bekijk in context

7 Reacties 7
janhouke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
mijn huidig abo is vodafone red plus F hier zie ik maar 1 icoon met het verbruik
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt inderdaad
Dit is omdat het tegoed van het red plus Abo zowel voor in Nederland is als in het buitenland. Bij het black heb je 25 GB voor in Nederland en 2GB voor in het buitenland. Dit zul je dan ook op dat moment terug zien in my Vodafone.
Alvast een heel fijn weekend.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @janhouke, is het gelukt aan de hand van de tip van Steven-? Je kunt eventueel zijn antwoord markeren als oplossing.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog een update voor ons
janhouke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je gegeven antwoord klopt! ???????? topic afronden maar
Anonymous
Niet van toepassing
Ah top!!! Zou je dan het antwoord ook als oplossing willen aanvinken zodat andere forumgebruikers dit ook makkelijker vinden ? Alvast bedankt!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic