Hoi
LisaH01 Welkom op de community!
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan.
Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres).
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat wij met je mee kunnen kijken waarom het niet toegekend is?
Via de community kan ik wegens privacy redenen niet in de systemen.
Laat je weten of het gelukt is?