rdhoog

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tegemoet komen klanten na brand en hotspot

Ik baal als een stekker dat vodafone mijn hotspot blokkeerd op mijn telefoon.
Mijn blackberry had hier helemaal geen last van maar mijn iphone dus wel.
Dit is voor mij ook een reden om nu om mij heen te gaan kijken omdat mijn abonnement af loopt binnekort.
 
Nu 4 dagen na de brand is er nog steeds slecht telefoonverkeer mogelijk en internetten 3G doet het helemaal nog niet.
 
Om het goed te maken kan vodafone de hotspot op mijn telefoon weer activeren.
 
Want het is echt belachelijk dat ik daar EXTRA voor moet betalen om mijn hotspot te gebruiken.
Het is wel raar dat in dit geval vodafone gaat bepalen wat ik met mijn telefoon ga doen...
 
een heel ontevreden gebruiker van VODAFONE!
2 Reacties 2
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hai rdhoog,

Vervelend dat je ontevreden bent over de service van Vodafone omdat de hotspot functie niet automatisch open staat op onze abonnementen. Ik kan helaas je gegevens niet inzien maar het is wel mogelijk een Blox te kopen voor het gebruik van je toestel als modem. Deze blox kost € 15.- per maand waarvoor je 1 GB krijgt om je toestel als modem te gebruiken.

Er is hiervboor helaas geen gratis oplossing. Wel zijn er Bel+Sms+Web Smart abonnementen en Iphone Smart abonnementen waar deze mogelijkheid wel open staat. Misschien kun je je abonnement wijzigen naar een van deze vormen zodat je wel je toestel als hotspot kunt gebruiken. Eenvoudig de service open zetten gaat helaas niet.


DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Tja,

Alhoewel ik me heel goed kan voorstellen dat het niet handig is, staat Vodafone volledig in haar recht.

Ook in de AV staat vermeld dat je je aansluiting niet mag gebruiken voor andere doeleinden.

Het toestel gebruiken als modem word gezien als een ander doeleind.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic