Hoelangkok

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

technicalsecurity.nl@vodafone.com

Ik zag in mijn facebook inloggegevens  technicalsecurity.nl@vodafone.com voorbij komen ?

Wie is dat en wat doet deze afdeling.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@Hoelangkok Check! Ik zie het e-mailadres inderdaad zo ook 1,2,3 niet in de database voorbij komen. Ik deel @Cecilia haar vermoeden dat het om spam gaat. Wellicht is het wel een goed idee om dit te melden aan mijn collega's van de afdeling Abuse. Je bereikt hen op het e-mailadres die je op deze pagina vindt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Hoelangkok 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee, ik ken dit mail adres niet. Maar nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone dus het kan best zijn dat dit mail adres wel ergens voor dient. We zullen het even moeten vragen aan @Cecilia, die is werkzaam voor Vodafone. Heb nog even geduld en dan zal ze je antwoord geven.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Hoelangkok, welkom hier. 

Wat super vreemd dat je dit e-mailadres zag staan bij jouw Facebook inloggegevens. Het betreffende e-mailadres wordt niet door ons intern gebruikt. Ik vermoed dat dit dan ook spam betreft. Heb je de mogelijkheid om hier eens een screenshot van door te sturen? 

Hoelangkok
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

0a2558caa2457a443715152d30e5da67-0.jpg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

@Hoelangkok Je gaf aan dat je dit e-mailadres in je Facebook inloggegevens voorbij zag komen? Hoe zag dat er precies uit. Kan je daar eens een screenshot van sturen?

Hoelangkok
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Had ik geplaatst @Cecilia 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@Hoelangkok Check! Ik zie het e-mailadres inderdaad zo ook 1,2,3 niet in de database voorbij komen. Ik deel @Cecilia haar vermoeden dat het om spam gaat. Wellicht is het wel een goed idee om dit te melden aan mijn collega's van de afdeling Abuse. Je bereikt hen op het e-mailadres die je op deze pagina vindt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic