hidde

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

te laat melden defect toestel

hallo

een aantal weken geleden heb ik mijn samsung galaxy 3 laten vallen. scherm stuk...maar gelukkig hij functioneerde nog dus gewoon gebruiken.
Na aantal weken had hij wat moeite met opladen dus tijd voor reparatie! kunnen ze meteen het scherm ff fixen. ben immers verzekerd voor ongelukjes.
ik dat ding aamelden bij ACE wordt er gevraagd hoelang terug het was dat het toestel gevallen was. ik vertellen dat dat 4 weken geleden was.... nou 3x raden.... kon der naar fluiten!! 12 jaar vodafone klant!
vind het een schande. Ik had netzo goed kunnen liegen. ( neee hoor gister gevallen) had hij wel gerepareed geweest.
en klantenservice bellen had ook geen zin. ik moest het er maar mee doen.
kan niet wachten tot mijn abbonement afgelopen is. helaas zit ik daar nog wel zeker 15 maanden aan vast.

gegroet
5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Beste Hidde,

Helaas. Verzekeringsvoorwaarden zijn verzekeringsvoorwaarden. En daar heb jij mee ingestemd toen je die Vodafone Garant verzekering bent aangegaan.

In alle verzekeringsvoorwaarden (van reisverzekering tot smartphone-verzekering tot huis-verzekering) staat duidelijk vermeld dat je de schade aan het verzekerde object ZO SPOEDIG MOGELIJK dient te melden bij je schade-verzekeraar.

Vier weken wachttijd is mijns inziens niet de definitie van "zo spoedig mogelijk".
En volgens verzekeraar ACE blijkbaar ook niet. Ik vind dat dat terecht is.

Zeg je Vodafone Garant smartphone-verzekering dus gewoon op.
Per de eerstvolgende contractvervaldatum. (Zie jouw verzekerings-polis van verzekeraar ACE).

Kun je van die besparingen sneller een nieuwe smartphone kopen. Plus een hoesje / case van bijzonder stevige kwaliteit.
Dit is niet het antwoord dat jij wilde vernemen. Maar zo werkt het nu eenmaal in de verzekeringswereld. Al honderden jaren.

Succes !

Netwerker
hidde
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tuurlijk! Strijdvaardige bezoeker! Maak dat de kat wijs.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Echt waar !!!
Vraag maar aan smartphone-verzekeraar ACE. De verzekeraar achter de Vodafone Garant-verzekeringen.
Mijn kat heeft geen smartphone-verzekering nodig.
En zeker niet bij smartphone-verzekeraar ACE.

Jij trouwens ook niet (meer).

Succes !

Netwerker
Mari

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb je je gegevens achter gelaten, doe het toch of je gek bent.
Laat je zus of weet ik wie naar winkel gaan en gisteren avond gevallen.
Probeer het toch gewoon, dom zijn ze wellicht in de winkel
nicky0412

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
beetje triest ben je wel toch? je gaat geen verzekering afsluiten zonder da je weet hoe je het überhaupt gebruikt. je tekent ergens voor en als je dat zelf niet doorleest, je eigenschuld. beetje raar toch? als je telefoon word gejat ga je dat toch ook niet 4 weken later bellen da je tele weg is. je bent gewoon laxs geweest. ik sta volkomen achter Netwerker. en een beetje normaal mens ook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic