joangroenendijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

te hoge rekening

Wat heeft vodafone een verschrikkelijke afhandeling van klachten. We hebben een veel te hoge, onterechte rekening ontvangen maar er wordt niet serieus mee omgegaan. Nooit meer een abonnement bij vodafone. Ze misleiden je om een abonnement af te sluiten, je krijgt geen schriftelijke bevestiging en zeggen later dat je het abonnement op andere voorwaarden afgesloten hebt. Dit kan echt niet....
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @joangroenendijk

Dit is geen bericht dat thuishoort op een forum. Ik sluit daarom ook je bericht. Mocht je nog vragen hebben over de afhandeling van je klacht kun je hiervoor terecht bij onze telefonische klantenservice of bij mijn collega's op Twitter of Facebook. Zij kijken dan graag voor je na wat er precies aan de hand is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic