tienuske

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

te hoge facturen

Hallo,
Sinds eind juni abbonement bij Vodafone. Ik zou € 17,50 per maand moeten betalen maar na 1 maand bleek dat ik € 61,00 moest betalen. Mijn 2e factuur is € 59.45 dus ik snap er niets van, ik internet alleen via wifi en wat bellen en sms-sen betreft hou ik deze altijd over. Klantenservice gebeld en vertelde dat ik teveel data buiten mijn bundel heb maar ik krijg geen smsje zodat ik weet dat ik buiten mijn databundel zit en ik internet alleen via wifi. Dus hoe kom ik aan zo'n hoge factuurbedragen? Als ik vraag aan klantenservice of ik een ander abbonnement moet afsluiten, geven ze aan, nee u gebruikt maar heel weing internet, nou ik snap er niets van, wie kan mij helpen aan een duidelijk antwoord.
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic