Mrsbee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zie in de my vodafone dat ik geen bundel tegoed heb. Maar de kosten buiten de bundel lopen richting de honderd euro. Hoort dit bij de storing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
De storing met de weergave is nog steeds niet helemaal opgelost Mrsbee. Wat je nu ziet in My Vodafone hoeft dus niet te kloppen. Volg dit topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687 om op de hoogte te blijven van updates hierover.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Mrsbee
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je toevallig een Red Together abonnement? Daar was een storing in en dat is inmiddels opgelost. Voor meer info, zie hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687#post318138

En deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-red-together-299708#post318136

Is dat het niet, delete dan eens je My Vodafone app en probeer hem opnieuw te installeren. Mocht je nog steeds problemen houden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Verder kan je in de app ook via de 24/7 knop een feedback aangeven en dan komt je klacht op de juiste afdeling uit en die kunnen er dan ook voor je naar kijken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
De storing met de weergave is nog steeds niet helemaal opgelost Mrsbee. Wat je nu ziet in My Vodafone hoeft dus niet te kloppen. Volg dit topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687 om op de hoogte te blijven van updates hierover.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic