tomsan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

syncen iphone 5 vodafone gmail

Hoi,
 
Ik heb zojuist mijn iphone5 geactiveerd en ik heb denk ik iets fout gedaan. Hopelijk weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
 
Ik heb voor het syncen van mijn contacten eerst gebruik gemaakt van de vodafone sync optie, nadat ik dat gedaan had realiseerde ik me dat mijn gmail contacten meer up to date zijn en ik wil dus mijn gmail contacten (inclusief telefoonnummer) syncen. Nou weet ik wel hoe ik gmail contacten moet syncen maar het lijkt erop dat hij niet de contacten van de vodafone sync kan overschrijven. 
 
De gmail sync lukt gewoon en werkt ook voor agenda en mail etc, maar hij neemt niet de contacten over. Ik mis gewoon een zooi contacten die wel in mijn google contacts lijst staat maar niet in de vodafone lijst.
 
enig idee hoe ik de gmail contacten kan laten overschrijven of de vodafone sync kan terugdraaien??
 
bvd
2 Reacties 2
tomsan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en voor ik het vergeet, ik wil graag ook voorkomen dat de gmail sync naast de vodafone sync gaat staan en dat ik dubbele contacten krijg. Ik wil dus eigenlijk alleen een gmail sync en de vodafone sync weg
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
tomsan schreef:
en voor ik het vergeet, ik wil graag ook voorkomen dat de gmail sync naast de vodafone sync gaat staan en dat ik dubbele contacten krijg. Ik wil dus eigenlijk alleen een gmail sync en de vodafone sync weg
weet niet of dit al opgelost is, maar kun je niet gewoon de vodafone sync (hoe doe je die trouwens?) verwijderen? Als je contacten toch dubbel zijn kun je ze rustig van je toestel verwijderen. Ik zou dan een hele nieuwe sync doen vanuit google en ook ff checken of wel de juiste contacten worden weergegeven. dat ze bv niet in een lijst staan die je niet ziet.
ik heb meer verstand van android, daar gebeurt dat nog wel eens. dat je adresboek de sim-contacten laat zien maar dat je up-to-date contacten in je ggoogle account staan of dat ze op je toestel zelf staan. kwestie van vinkje goed zetten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic