elvee

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

structurele verbetering performance Vodafone

Hoi Stevie,
 
Ik heb er alle vertrouwen in dat de door mij bestelde Iphone 5 binnenkort in handen heb.
 
Wel ben ik erg benieuwd naar de plannen voor verbetering door Vodafone om dit soort drama's in de toekomst te voorkomen. Zo las ik van storingen in systemen, verschillende niet op elkaar aangesloten ordersystemen, ontbreken van inzicht in de voortgang van alle bestellingen, verkeerde info verstrekking door klantenservice en al het andere wat hier in verschillende kleuren voorbij is gekomen.
 
Hartelijke groet, Laurens.
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé elvee,

Zoals je ziet heb ik je Topic verplaatst. Bedankt voor je feedback. Er is altijd ruimte voor verbetering, we streven ernaar om onze service non-stop te blijven verbeteren. Veel plezier met je nieuwe iPhone!:D
Munyal

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone-medewerkers,
 
Ik ben ook benieuwd of Vodafone de communicatie met hun klanten wil verbeteren en zo ja, of ze al een plan hebben. Ik vind het vreemd dat ik wel binnen 10 minuten 2 bevestigingen van de wijziging van mijn abonnement ontvang en vervolgens niets hoor over de levering van mijn toestel. Het lijkt mij dat een groot bedrijf als Vodafone goed inzicht heeft in het al dan niet op voorraad zijn van toestellen en dat een (automatisch gegenereerde) email niet al teveel moeite hoeft te zijn. Het is fijn om te weten waar je aan toe bent en wel zo netjes als de klant vlak na het afsluiten van een contract dat Vodafone veel geld oplevert op de hoogte gesteld wordt van het vervolg van de (in mijn geval) verlenging van het contract. 
 
Ik hoop oprecht dat Vodafone hier iets aan gaat doen, een korte zoektocht op het internet leerde me dat jullie hier al veel langer problemen mee hebben. Los het op en wees in alles de beste aanbieder!
 
Hartelijke groet,
 
Munyal
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic