veltmuis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing vodafone?

Géén idee of ik hier goed zit, maar probeer het toch.
Ik kan sinds vanmorgen geen email meer ophalen, internetten of bijvoorbijld me twitter berichten updaten.
Vanmorgen rond 09:00 deed deze het nog wel en van de één op andere minuut, bam, helemaal niks meer.
Hij blijft zoeken naar een netwerk lijkt het wel hier op mijn Iphone 3gs
 
Nu is mijn vraag is er een algehele storing op het mobiele gebeuren of is het regio gebonden?
Ik zit momenteel in Delft
 
Met vriendelijke groet,
 
Michael
15 Reacties 15
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Veltmuis,

Er is bij ons geen storing gaande, in eerste instantie zou ik dus de instellingen van het toestel controleren (www.vodafone.nl/mijntoestel), daarna het toestel uitschakelen en SIM er een aantal minuten uitlaten.

Op deze manier ben je zeker dat het toestel correct ingesteld is en hij zich met deze gegevens aanmeld op ons netwerk.

Met vriendelijke groet,
Bjorn
Mika

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Blackberry, internet geen verbinding, twitter kan niet updaten, pingberichten leveren heeel af en toe af, sms wordt niet of nauwelijks afgeleverd.
Bij mijn zoon en dochter die ook beiden Vodafone hebben is het precies hetzelfde, dus ik denk dat er wel degelijk een storing is.
Vanmorgen reed ik overigens in Zuid-Holland/Brabant, nu ben ik weer thuis in Zeeuws-Vlaanderen, dus het is niet regio gebonden.
 
Vr. groeten, Mika
Mika

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh en ik vergeet nog, ik kan niet bellen en gebeld worden.
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Mika,

Hopelijk is het probleem natuurlijk allang opgelost, maar zoniet, hier wat tips 😉

Wat je als eerste kan doen wanneer je merkt dat iets niet meer functioneerd op je BlackBerry is een reset. Dit doe je door middel van je battery voor 5-10 min te verwijderen van je toestel. Mocht je hierna nog steeds niet kunnen bellen, wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klanten service via het nummer 06545001200 (dit via een vaste lijn of een andere gsm natuurlijk 😉 ). Er zijn namelijk verschillende mogelijkheden waarom je niet meer kan bellen of gebeld kan worden. Dit is waarschijnlijk ook de oorzaak waarom je niet meer op internet kan!

Maar zoals mijn collega BjornB al had geschreven, is er geen storing gaande.

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team
Kaatie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al de hele morgen geen bereik! Kan niet gebeld worden, kan niet bellen en ook geen sms versturen en of ontvangen! Hoezo geen storing? Ik heb een i phone, internetten via wifi gaat prima!
Kaatie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zojuist 06545001200 gebeld! Nr. is NIET in gebruik!!???
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Kaatie,

Welkom op het Forum.

Ik kan zo ook niet inzien op welk postcode gebied je zit en kan je dus ook weinig vertellen over jou vervelende problemen!

Daarnaast is het nummer dat je probeert te bellen ook verkeerd. Het is namelijk 0654500100 of 0654500110.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
kater1957

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al 3 dagen problemen, ik kan bijna niet bellen of gebeld worden, daarnaast worden smsjes heel vaak niet verzonden. Toestel geeft
overigens geen foutmelding. Mijn 2 huisgenoten die ook vodafone hebben, hebben hetzelfde probleem.
Help?
Lis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook al sinds vorige week hetzelfde probleem, verbinding valt steeds weg tijdens het bellen of hij valt al weg voor ik aan het bellen ben en vervolgens staat er 'geen netwerk'. Smsjes komen vaak niet aan en ik ontvang smsjes zelf ook uren later, ook al heb ik wel bereik.
John

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Is er een storing in het Limburgse ( Kerkrade ? )
 
Geen dienst, geen netwerk... dus kan ik niet smsen, internetten...
 
Grtjes John.
KeesKloost

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier (omgeving Nuth) lijkt het netwerk ook plat te liggen...
John

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke... dus daar ook.
 
Kan nog steeds niks.
 
Heb gebeld en ze werken er aan....
 
 
John.
remco48

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er nu een storing rond Appelscha??
NB dit ligt niet aan mijn toestel. Meerdere klanten hebben geen bereik.
remco48

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels weer bereik in Appelscha.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Guys,

Ik zet een slotje op dit Topic. Het Topic is geopend op 22-08-2011 over een probleem in Kerkrade.
Vervolgens word het Topic 2 maanden later gekicked met problemen in Appelscha.

Kerkrade en Appelscha verspreid over 2 maanden lijkt me voldoende reden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic