HarryK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing tv en intenet

Zondagmorgen 17 mei opeens blijft het tv-beeld hangen en ligt internet er ook uit.
Gebeld met Vodafone: neen meneer, ik ben van Vodafone Mobiel, u moet Vodafone Thuis bellen en dat kan pas vanaf maandagochtend 9.00 uur. Direkt 's maandags om 9.00 uur gebeld: we geven het door aan de backoffice.
Woensdagmorgen 20 mei om 9.00 uur weer gebeld, want Vodafone heeft nog niet gereageerd!
Volgens de klantenservice was er een probleem omdat mijn 06-nummer niet bekend was, notatbene met dat nummer heb ik 's maandags gebeld. Goed, mijn mobiele nummer doorgegeven en gevraagd om spoed want ik heb een kantoor aan huis en ik gebruik dagelijks internet. In de verwachting dat de servicedienst mij zal bellen om een afspraak te maken blijf ik geduldig wachten. Die zelfde dag nogmaals twee of driemaal gebeld met de klantenservice met de vraag wanneer komt de monteur?
Uiteindelijk krijg ik een mailtje van Gideon dat zij vrijdagmorgen om 9.15 u. een monteur sturen. Gebeld met Gideon en met Vodafone en gevraagd om spoed want ik heb elke dag internet nodig voor mijn werk!
Neen meneer, vandaag (woensdag) hebben de monteurs een meeting en morgen zit alles al volgepland.
Volgens Vodafone is er niets aan de hand, want ze moeten binnen vijf dagen een monteur sturen en ik heb maandag gebeld dus wat heb ik te zeuren! Dat ik sinds zondagmorgen geen tv en internet heb interesseert hun dus weinig.
Uiteindelijk zit ik vrijdagmorgen (22 mei) om 8.45 u. op de monteur te wachten, hij kan immers wel een half uurtje eerder komen! Helaas is de monteur er om 9.45 u. er nog niet, dus wederom gebeld met Gideon: ja er is enige vertraging en we hebben een sms verzonden want uw mobiele telefoonnummer is niet bekend, er staat hier als uw nummer 06-0000000 , maar de monteur is onderweg! Pas om 10.20 u. arriveert de monteur en vervangt bekabeling en modem en na 120 uur verstoken te zijn van tv, internet en telefoon werkt alles weer.
AANGEZIEN WE BIJ DE AANSLUITING VORIG JAAR AUGUSTUS OOK AL GROTE PROBLEMEN HEBBEN GEHAD MET VODAFONE ZOEKEN WE NU BINNENKORT EEN ANDERE PROVIDER, DIE DE KLACHTEN VAN HUN KLANTEN WEL SERIEUS NEEMT!

2 Reacties 2
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Nogal dejavu...Hmmm waarschijnlijk gaat een mod. reageren in de trend van: Dit kan opgelost worden door helpdesk, en hoort niet thuis op user forum.
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Hoi HarryK,

Vervelend dat het zo gelopen is. 😞

Het forum is echter bedoeld als plek waar gebruikers elkaar kunnen helpen. Zie ook de huisregels. Individuele klachten kunnen we hier niet oppakken, omdat hier klantgevens voor nodig zijn. Dit topic gaat verder op slot.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic