VTS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing, postcode 4023

Nu al enkele dagen niet bereikbaar door storing, hoe lang duurt dit nog?

Wat een service!!!!!!!!!!!!!!!!

Noodvoorziening treffen!!!!!!!!!!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @VTS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard is een storing niet leuk, voor jou niet maar voor Vodafone natuurlijk ook niet. Als Vodafone een noodvoorziening zou kunnen treffen dan hadden ze dat ook zeker gedaan. Dit is overmacht en beetje jammer dat je daarop zo in gaat.

Op de website van Vodafone zie ik geen storing meer staan, of is deze zo recent dat deze er nog niet op staat. Heb je je telefoon al een keer uitgezet en weer aan? 

Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @VTS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard is een storing niet leuk, voor jou niet maar voor Vodafone natuurlijk ook niet. Als Vodafone een noodvoorziening zou kunnen treffen dan hadden ze dat ook zeker gedaan. Dit is overmacht en beetje jammer dat je daarop zo in gaat.

Op de website van Vodafone zie ik geen storing meer staan, of is deze zo recent dat deze er nog niet op staat. Heb je je telefoon al een keer uitgezet en weer aan? 

Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @VTS . Welkom hier!

Ik sluit me helemaal bij @Energieboy aan. Storingen zijn nooit leuk. Voor niemand :-(. Om wat voor storing gaat het precies? Ik kan helaas op dit moment niets voor je nakijken omdat ik niet goed weet wie je bent. Mocht je willen dat ik de systemen induik; vul dan je profiel verder in zodat ik weet om welk abonnement het gaat :-). 

VTS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Hoezo kunt u niet zien waar/wat de storing is ?

Onderwerp; storing, 4023 (postcode) !!!!!!

Betreft mast, aan kanaalweg.

U laat ondernemers niets weten, deze moeten het zelf maar ontdekken. Zulke storingen welke dagen/weken duren moet u, als Vodafone, persoonlijk melden aan de ondernemers.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @VTS 
Dit is een particulieren community voor de meest gangbare zaken en dingen die door de particulieren afdeling kan worden opgezocht. Je hebt het hier over een zakelijk abonnement en dat je Vodafone dit dan moet doorgeven aan ondernemers. Aangezien dit dus een particulieren community is kan ik je niets zeggen over de algemene voorwaarden voor zakelijk gebruik. Staat het daarin of niet? 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de zakelijke markt en/of een account manager, die je waarschijnlijk is toegewezen? Maar ook dat weet ik niet, daarvoor is een zakelijke afdeling. Zie: https://www.vodafone.nl/zakelijk/

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
VTS wrote:

Goedemorgen,

Hoezo kunt u niet zien waar/wat de storing is ?

Onderwerp; storing, 4023 (postcode) !!!!!!

Betreft mast, aan kanaalweg.

U laat ondernemers niets weten, deze moeten het zelf maar ontdekken. Zulke storingen welke dagen/weken duren moet u, als Vodafone, persoonlijk melden aan de ondernemers.

 

Ik zie op postcode 4023AC (kanaalweg) geen storing op onze site staan. Krijg jij wel melding dat hier een storing speelt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic