manonh

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing nijkerk 3861cr

Sinds een paar dagen valt de wifi steeds weg. Komt dan weer terug, valt weer weg etc ....echt 24h per dag. Wanneer de wifi het niet doet gaat mijn toestel over op E en valt er weinig te doen. Wat kan hieraan van worden?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@manonh

Wi-Fi staat los van Vodafone dus als je Wi-Fi verbinding steeds wegvalt dan kunnen wij daar weinig aan doen. Controleer eens de instellingen van je toestel. Zolang je mobiele dataverbinding aan staat kan je telefoon altijd overschakelen van Wi-Fi naar het mobiele netwerk.
manonh
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie. Maar toch is het vreemd dat ik eigenlijk alleen nog maar E netwerk heb. Heel bal heb ik dia helemaal geen internetverbinding ook niet wanneer ik wifi uitschakel.
Anonymous
Niet van toepassing
hey @manonh

Ik raad je aan om even je internet instellingen even te doorlopen via http://handleidingen.vodafone.nl
Daar kun je je telefoon selecteren en de internet instellingen opzoeken. Tevens moet mobiele data aan staan en evt de optie 3g en 4g (wcdma en lte) aan staan. Normaal gesproken vind je deze ook terug onder je mobiele instellingen.

Groetjes stevied86

*moderator edit: alleen URL naar handleidingen.vf.nl werkend gemaakt en tag gefixt*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic