Engel2022

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing mobiel,internet,hoge kostens mobiel

heb vele problemen met mn galaxy A32,valt veel uit updates werken niet.bereik zeer slecht,geluid valt weg heb toestel ,uit hoes gehaald op forums gekeken.toestel uitgedaan,opnieuw opgestart,updates van alles ,herhalen zich,steeds,veel slecht bereik ook via ziggo valt internet uit kan ik alles opnieuw invoeren.ook met nieuwe wachtwoorden kom geen stap verder.

thuis veel in administratie.mn gezondheid is niet up to date in noodgevallen dan zelfs niet bereikbaar?

heb eerder aangegeven,dat ik mn abbonement zo ga stopzetten ,vanwege hoge kostens ,en geen oplossing bij vodafone.

als ik iets opsla in pdf verdwijnt het ,wel in opslag ,gaat alarm over en moet ik volgens toestel nieuwe updates doen.komen er nog meer apps tevoorschijn ,verwijder het en komen steeds weer terug.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Engel2022 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard allemaal heel vervelend, de dingen die je opnoemt. Maar dat alles mis gaat, dit kan toch niet aan VodafoneZiggo liggen, lijkt me. Wat is nu het grootste probleem, je Ziggo aansluiting of Vodafone? Heb je er al eens iemand naar laten kijken die er misschien iets meer verstand van heeft?! Hiermee zeg ik niet dat je er zelf totaal niets van weet, want je hebt al veel gedaan, maar soms kan het helpen als iemand met je mee kijkt. Misschien ligt het wel aan een verkeerd wachtwoord, vreemde tekens die het systeem niet aan kan. Daarnaast is het misschien handig om eens langs een Vodafone winkel te gaan om er naar te laten kijken. Uiteraard lastig als je gezondheid dat niet toe laat, maar wel een idee om te doen.

Hier via de community is het namelijk erg lastig om op een afstand te zien wat er nu aan de hand is. Als er problemen zijn met Ziggo dan zou er een monteur langs kunnen komen van Ziggo, die kan met je mee kijken wat er dan aan de hand is. Echter, dan moet er wel echt iets zijn, anders moet je voor deze monteur betalen. Dus bekijk wat het beste voor je is om te doen. Voor Vodafone zou ik langs een winkel gaan en dan zou je daar ook gelijk over Ziggo kunnen vragen, of je belt met Ziggo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic