jwDannenberg85

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing Rijssen

Ik heb geen netwerk meer in Rijssen reizen hoe kan dat?
7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Welkom op het forum! We helpen je graag maar dan hebben we iets meer info nodig. Wat werkt er precies wel en niet en wat heb je al geprobeerd om dat probleem op te lossen?

Kijk ook eens hier voor wat stappen die je zelf kunt doorlopen. Die lossen het probleem mogelijk al op en zo niet, dan weten wij beter waar we moeten zoeken 🙂

http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerksupport/Geen-Netwerk-wat-kan-je-zelf-doen/td-p/74490
jwDannenberg85
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar ook andere vodafone gebruikers hebben hetzelfde probleem.(ik heb 3 anderen vodafone gebruikers gevraagd. Het netwerk is al een week instabiel, volgens hen (ik kom net weer vakantie) Bij mij is de ene keer is het bereik goed, maar het kan ook zo gebeuren dat je uren slecht bereik hebt of dat telefoongesprekken uitvallen. Ik heb dan bijvoorbeeld binnen ineens geen bereik meer maar moet dan naar buiten en dan vang ik een matig signaal op. De andere 3 bevestigen mijn verhaal en zeggen dat er al een tijd lang storingen heersen, maar ik kan er niets van terugvinden
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jwDannenberg85 schreef:
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar ook andere vodafone gebruikers hebben hetzelfde probleem.(ik heb 3 anderen vodafone gebruikers gevraagd. Het netwerk is al een week instabiel, volgens hen (ik kom net weer vakantie) Bij mij is de ene keer is het bereik goed, maar het kan ook zo gebeuren dat je uren slecht bereik hebt of dat telefoongesprekken uitvallen. Ik heb dan bijvoorbeeld binnen ineens geen bereik meer maar moet dan naar buiten en dan vang ik een matig signaal op. De andere 3 bevestigen mijn verhaal en zeggen dat er al een tijd lang storingen heersen, maar ik kan er niets van terugvinden
Hi jwDannenberg,

Zou je misschien de exacte postcode kunnen doorgeven? Dan kunnen wij specifieker nakijken of er misschien iets aan de hand is op die locatie.
jwDannenberg85
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
7462ra en 7462gn ik heb nu ook geen bereik ik hoor het van steeds meer mensen
xerius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
7461BA  Geen bereik! vodafone is hier al een tijdje instabiel
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi,

Ik zie wel dat er in de buurt van die postcode sinds zaterdag een probleem is met een mast. Dit betreft een 2G/3G mast dus jullie kunnen hiervan inderdaad overlast ervaren. We doen in ieder geval ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor de meldingen in ieder geval! En onze excuses door het ongemak dat jullie hierdoor ervaren.
jwDannenberg85
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou heel fijn zijn ik heb het grootste gedeelte van de dag geen bereik ook buiten nu niet meer. Erg vervelend
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic