aafko

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing 7051 varsseveld

Er staat op de site dat er gisteren een storing was in varsseveld. Deze is er echter al sinds woensdagochtend. Wr staat dat deze opgelost is maar dat is niet het geval. Er is geen netwerk voor mij en mijn buren. Ik heb al een nieuwe simkart opgehaald bij de winkel en alle stappen doorlopen maar er is nog altij geen bereik. Inmiddels 5 dagen. Kunnen jullie hiernaar kijken.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @aafko ,

Het probleem is inderdaad gewezen als opgelost. Zo te zien is dit dus niet het geval? Zou je eens even kunnen kijken of de volgende tips die je hier kunt bekijken werkte dit bij je?

Mocht dit het geval in huis zijn dan kan er geen garantie worden gegeven voor bereik zoals internet. Kijk even of het 2G netwerk wel werkt. Maar als we over buiten praten heb je inderdaad normaal wel gewoon bereik.

Mocht je dan nog steeds problemen hebben op het netwerk wil je dan even contact opnemen met de klantenservice of er door de technische dienst opnieuw gekeken kan worden naar dit probleem.

www.vodafone.nl/support/contact
aafko
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat is inderdaad niet het geval. Ik heb alle testen van de week al gedaan. Het is immers al sinds woensdag. Tevens heb ik vrijdag in de winkel een nieuwe simkaart gekregen, wat niet helpt. Mijn buren hebben dit probleem ook, het ligt dus niet aan mijn toestel.
Ik heb alleen internet op de WIFI in huis, rondom mijn huis geen internet en ook nergens in de buurt bellen/smsen omdat er geen verbinding is met het netwerk. (voor zowel mij als de buren)
Sinds woensdag ochtend is dit probleem er al. Graag zou ik hiervoor zsm een oplossing krijgen, gezien het lijkt dat het probleem niet eens erkend wordt en de storing niet opgelost is.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @aafko ,

Dan raad ik je nog steeds aan om te bellen naar de klantenservice voor en technisch onderzoek. Via het Forum is er geen mogelijkheid om dit te melden. Zie www.vodafone.nl/suppport/contact voor meer info over het bereiken van de klantenservice. Als de technische dienst inderdaad opnieuw en storing ziet in het gebied dan wordt dit wederom vermeld op het Forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic