biancadimi

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing 4541

Begin van de middag kreeg ik bericht van Vodafone dat de storing in 4541 opgelost was. Dat is echter niet het geval. Het Vodafone netwerk kan nog steeds niet gevonden worden. Dit probleem speelt nu al sinds eind augustus en mijn geduld raakt nu echt op... ik wil graag op korte termijn een werkende oplossing voor dit netwerkprobleem anders wil ik mijn abonnementsgeld van de afgelopen maanden terug en wil ik mijn abonnement beëindigen ondat jullie het gevraagde product niet kunnen leveren. 
11 Reacties 11
peetje74

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Storing is inderdaad nog niet opgelost!. Vodafone dit duurt veel te lang!
Erg balen dat je steeds niet bereikbaar bent maar wel je abonnement mag betalen voor geen service!
Telkens weer alle stappen doornomen zoals aangegeven in jullie forum wanneer je geen bereik zou hebben.
Helaas niets werkt! dusssssss... Vodafone wat gaan we daar aan doen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
biancadimi schreef:
Begin van de middag kreeg ik bericht van Vodafone dat de storing in 4541 opgelost was. Dat is echter niet het geval. Het Vodafone netwerk kan nog steeds niet gevonden worden. Dit probleem speelt nu al sinds eind augustus en mijn geduld raakt nu echt op... ik wil graag op korte termijn een werkende oplossing voor dit netwerkprobleem anders wil ik mijn abonnementsgeld van de afgelopen maanden terug en wil ik mijn abonnement beëindigen ondat jullie het gevraagde product niet kunnen leveren.
Hi Bianca,

Hoe heb je dat bericht dan precies ontvangen? Ik zie namelijk dat er wel nog een melding op het forum staat. De storing is helaas dus toch nog niet helemaal verholpen. Zodra er meer informatie bekend is dan zullen we dat in dit topic vermelden.
dimi31

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is voorbij vervelend nu. Storing van meer dan een maand ?? Graag info over restitutie abonnementsgelden. Tevens eis ik actie binnen een week. Jullie voldoen niet aan de contractverplichtingen !!!
biancadimi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi maartje,
 
afgelopen zaterdag kreeg ik een automatische mail (zie hieronder). Hier stond in dat de antenne gerepareerd was en dat de storing voorbij was. Deze melding stond zaterdag en zondag op jullie forum. Maandag was dit antwoord weer verdwenen!!!
 
Community Mailer
aan: biancadimi  
datum: 19 oktober 2013 13:46 onderwerp:
Een antwoord op een onderwerp dat je volgt, is als oplossing geaccepteerd!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi biancadimi,

Excuses voor de verwarring. Volgens de laatste informatie die wij kunnen zien, zijn de problemen in de betreffende regio nog actueel. Zodra wij meer informatie hebben, zullen we dat hier melden: http://voda.fo/ne/33p8y

Jroks79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook al zeker 4 weken praktisch geen bereik en kan ook niet gebeld worden op normale manieren, maar het innen van de abonnementskosten gaat wel gewoon door, ik vind dit absurd!!! Ik heb ook al gebeld samen met mijn buurman met Vodafone, toen zou het afgelopen maandag opgelost zijn, maar helaas pindakaas. Hierna weer meerdere malen gemaild, maar dan krijg ik doodleuk de reactie, tja de problemen zijn nog niet verholpen, je kunt op het forum e.e.a. in de gaten houden qua oplossing en "Vodafone heeft niet besloten om een tegemoetkoming te geven". Ik denk dat ik maar eens ga kijken bij de consumentenbond, want dit kan toch zo niet. Ik heb altijd al mijn abonnement gehad bij Vodafone en nooit geen problemen gehad, nu moet ik over een maand verlengen, wat dus bijna zeker niet gaat gebeuren zoals het nu gaat, zo ga je niet met je klanten om!!! Als je een maand niet kunt bellen hoor je ook een maand je abonnementskosten teruggestort te krijgen, ik neem aan dat iedereen bij Vodafone zelf ook wanneer ze ergens voor betalen er ook gebruik van willen kunnen maken.
biancadimi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone wanneer komt er nu een oplossing ?
biancadimi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone welke stappen moet ik zetten om mijn abonnementsgeld van de afgelopen maanden terug te krijgen en ook wil ik zonder kosten met nummerbehoud overstappen naar een andere provider omdat jullie dit netwerkprobleem maar niet opgelost krijgen. Graag binnen twee dagen reactie
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Ik begrijp jullie frustratie. Onze technische dienst is echt druk bezig met het oplossen van het probleem. Het blijkt een lastiger te verhelpen dan we vooraf dachten. Zoals jullie je kunnen voorstellen komt er bij dit soort technische apperatuur vanalles kijken. We zullen zo snel mogelijk zorgen voor een oplossing, in de tussentijd is het helaas afwachten:(. Compensatie is hierin niet mogelijk.
biancadimi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Staat dat in julie algemene voorwaarden dat compensatie niet mogelijk is? Zo ja, waar kan ik dat terugvinden want ik vind dit geen afdoende antwoord op mijn vraag
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi viancadimi,

Welk abonnement heb je precies? Dan zoek ik de voorwaarden voor je op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic