treblado

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

stipje (dot) icoontje in statusbalk

Hallo, in de statusbalk aan de bovenkant verschijnt een stipje (dot) icoontje. Het is waar de normale data indicatoren zijn, maar soms is er gewoon een punt. Ik heb data mogelijkheden wanneer de stip aanwezig is. Iemand die weet wat dit betekent?

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @treblado 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb dan wel geen Android maar ik heb het even gezocht via Google en merk op dat het bij elk toestel wel iets anders kan zijn. Zo kan het bij een samsung telefoon zijn dat je meerdere meldingen hebt, welke niet allemaal worden weergegeven met icoontjes om de balk overzichtelijk te houden. Bij een Huawai staat dat het om een navigatiepunt gaat en dat je kan verwijderen via instellingen --> Systeem --> Systeemnavigatie --> Scroll naar onder en zet het Navigatiedock uit. 

Nu weet ik niet welk toestel je hebt, dus echt specifiek opzoeken kan ik het nu niet voor je. Misschien dat je zelf even via Google kan zoeken op naam van je toestel en dan met info zoals Witte Stip/Wit Stipje, of zoiets. Dan denk ik dat je wel informatie binnen krijgt die je kan helpen. Maar ik denk dat het wel met iets van hier boven te maken heeft. Zelf heb ik een iPhone en die heeft 2 gekleurde stipjes zodat je kan zien of de Cam staat aan, of de microfoon staat aan bij gebruik van een app. Dus het is even puzzelen wat het nu kan zijn 🙂 - misschien staat het ook wel in je gebruiksaanwijzing 😉

treblado
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie en het welkom!

De gebruiksaanwijzing telefoon had ik het eerst geraadpleegd, stipje was niet genoemd.

Daarna Google, voor mijn type Motorola toestel, maar helaas geen info gevonden.  En met de applicaties had ik ook al zitten puzzelen, geen enkele reageert op de stip. Wie weet kom ik er nog achter! Ik denk dat het sinds de update naar Android 11 te zien is, ben me niet helemaal zeker.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou, ik heb ook nog even rond gekeken op internet maar kan er ook niets over vinden. Het beste wat je kan doen is wachten tot iemand hier een antwoord op heeft of gewoon een Telecom winkel binnen lopen. Die mensen weten soms wel wat meer dan ik, zeker omdat ik geen Android heb. Mocht je het antwoord hebben gevonden, laat het dan hier nog even weten, alvast bedankt! 

Dus mocht er iemand zijn die dit bericht leest en het weten, kom maar op met het antwoord 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic