SlankMaatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

status bestelling/levering zakelijk

Ik heb 24 juli mijn zakelijke abonnement verlengt met toestel en ik heb nog steeds geen datum/tijd waarop deze geleverd gaat worden.

Inmiddels wil ik ook mijn adres aanpassen voor de levering.  

Het Nummer (0800-500) wat ik via de chat heb gekregen werkt niet ?

 

Wat nu?  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SlankMaatje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb het verkeerd geschreven.... maar het juiste nummer gebeld dat werkte dus NIET uiteindelijk via het niet zakelijke nummer gebeld en die kon het wel zien.  

Eind goed al goed.... mijn bestelling komt vandaag als ik post.nl mag geloven  ?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2737Posts
  • 786Oplossingen
  • 979Likes

Hi @SlankMaatje 
Welkom op de Vodafone Community!

Ik kan mij goed voorstellen dat je wilt weten hoe het precies staat met jouw bestelling. Ik begrijp dat het om een zakelijke aansluiting gaat. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met Vodafone Business. Je kunt hen bereiken op 0800-0500. Het nummer waar je heen probeerde te bellen was dus niet helemaal juist 🙂 

SlankMaatje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb het verkeerd geschreven.... maar het juiste nummer gebeld dat werkte dus NIET uiteindelijk via het niet zakelijke nummer gebeld en die kon het wel zien.  

Eind goed al goed.... mijn bestelling komt vandaag als ik post.nl mag geloven  ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic