xjoanneex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

standaard muziek app niet aanwezig

Hallo,
Ik heb net de Samsung Galaxy J1 gekocht en de muziek app (de standaard app die elke telefoon bezit) zit er niet hier door kan ik geen muziek luisteren/downloaden, klopt dit? In de omschrijving stond namelijk dat die wel aanwezig zou moeten zijn.

Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste xjoanneex,

Ik heb het even voor je nagevraagd bij Samsung. De Samsung Galaxy J1 bevat niet de standaard ingeinstalleerde MP3-Speler applicatie en is ook niet te installeren via de playstore. Samsung geeft aan dat niet op elk toestel dezelfde standaard applicaties worden geleverd en de medewerker wist niet zeker waarom dit voor dit toestel niet meegeleverd werd.

Echter kan je wel via de playstore een aantal MP3-Speler applicaties downloaden om toch muziek te kunnen luisteren dus dat zou ik je willen aan raden om te doen.

Met vriendelijke groet,
MrMister

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey xjoanneex,

Je kunt kijken of er eventueel een software update mogelijk is om te zien of deze er dan wel tussen staat.
Mocht dat niet het geval zijn raad ik je aan om binnen 48 uur terug te gaan naar het verkooppunt waar je deze gekocht hebt.

Groetjes stevied86

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai xjoanneex,

Misschien dat deze perongeluk onder de Verbogen Apps staat? Dit kun je bekijken als je naar alle apps gaat en dan klikt op het menu icoontje en dan zie je tussen de vele opties waarschijnlijk ook staan Verborgen Apps.

Laat je het ons weten?
xjoanneex
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai,
Ik heb het geprobeer maar hij staat helaas niet bij verborgen apps
Alsnog bedankt voor je reactie
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste xjoanneex,

Ik heb het even voor je nagevraagd bij Samsung. De Samsung Galaxy J1 bevat niet de standaard ingeinstalleerde MP3-Speler applicatie en is ook niet te installeren via de playstore. Samsung geeft aan dat niet op elk toestel dezelfde standaard applicaties worden geleverd en de medewerker wist niet zeker waarom dit voor dit toestel niet meegeleverd werd.

Echter kan je wel via de playstore een aantal MP3-Speler applicaties downloaden om toch muziek te kunnen luisteren dus dat zou ik je willen aan raden om te doen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
xjoanneex
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga ik doen, dankjewel voor de moeite!

Groetjes joanne
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
De standaard Android muziek speler is al een tijdje Google play music, volgens mij moet die ook gewoon geleverd worden voor certificering door Google ( maar weet dat niet zeker )
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic