Na al jaren tevreden klant te zijn bij Vodafone komt er nu een kink in de kabel.
Sinds een aantal maanden het Vodafone red abonnement aangeschaft samen met de samsung S4.
Leuk bedrag per maand, onbeperkt bellen en sms en goede internet.
De 1e maanden ging alles goed, normale rekeningen voor wat er geleverd werd en ik was meer dan tevreden.
Helaas kreeg ik een maand terug een berichtje dat ik over mijn data limiet zou zijn gegaan en dat mijn internet geblokkeerd zou worden.
Raar vond ik het wel... mijn internet gedrag was niet veranderd.
Ik gebruik mijn telefoon voor wazzap, facebook en soms iets op te zoeken in google en daarnaast mijn mail.
Geen gekke downloader van allerlei filpjes, spelletjes etc.
Toen de rekening gepresenteerd werd schrok ik me rot.
Waar ik normaal altijd een nette rekening had van rond de 40 a 50 euro stond deze nu op maar liefst 175 euro!
Ik belde met de klantenservice, werd doorgeschakeld naar de Smart Crew... en uiteindelijk kon niemand mij vertellen wat de oorzaak was.. het leek erop dat het aan mijn mail lag?!?!
Omdat het telefonisch niet geregeld kon worden heb ik de volgende dag actie genomen en ben ik naar de Vodafone winkel geweest. Het verhaal uitgelegd. . En weer kwam de mail als probleem naar voren..? Instellingen van mijn mail bleken raar te staan terwijl ik hier nooit aangezeten heb.
Er werd een aantekening gemaakt bij mijn account welke ik vervolgens mocht lezen en deze werd bewaard.
Helaas werd er niks mee gedaan en na kort geleden een mail gestuurd te hebben naar Vodafone.. kreeg ik te horen dat dit mail adres niet gebruikt werd voor dit soort klachten.
Vandaar nu mijn bericht op dit forum!
Wie kan mij helpen?
een rekening van 175 euro opsturen terwijl niet duidelijk is hoe dit kon gebeuren?
Ik zou graag willen weten wat ik na al dit contact nog kan doen en ik mij kan melden met mijn klacht!
L. Barendrecht