polyxena

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

standaard instellingen zorgen voor enorme rekening

Na al jaren tevreden klant te zijn bij Vodafone komt er nu een kink in de kabel.
Sinds een aantal maanden het Vodafone red abonnement aangeschaft samen met de samsung S4.
Leuk bedrag per maand, onbeperkt bellen en sms en goede internet.
De 1e maanden ging alles goed, normale rekeningen voor wat er geleverd werd en ik was meer dan tevreden.
Helaas kreeg ik een maand terug een berichtje dat ik over mijn data limiet zou zijn gegaan en dat mijn internet geblokkeerd zou worden.
Raar vond ik het wel... mijn internet gedrag was niet veranderd.
Ik gebruik mijn telefoon voor wazzap, facebook en soms iets op te zoeken in google en daarnaast mijn mail.
Geen gekke downloader van allerlei filpjes, spelletjes etc.
Toen de rekening gepresenteerd werd schrok ik me rot.
Waar ik normaal altijd een nette rekening had van rond de 40 a 50 euro stond deze nu op maar liefst 175 euro!
Ik belde met de klantenservice, werd doorgeschakeld naar de Smart Crew... en uiteindelijk kon niemand mij vertellen wat de oorzaak was.. het leek erop dat het aan mijn mail lag?!?!
Omdat het telefonisch niet geregeld kon worden heb ik de volgende dag actie genomen en ben ik naar de Vodafone winkel geweest. Het verhaal uitgelegd. . En weer kwam de mail als probleem naar voren..? Instellingen van mijn mail bleken raar te staan terwijl ik hier nooit aangezeten heb.
Er werd een aantekening gemaakt bij mijn account welke ik vervolgens mocht lezen en deze werd bewaard.
Helaas werd er niks mee gedaan en na kort geleden een mail gestuurd te hebben naar Vodafone.. kreeg ik te horen dat dit mail adres niet gebruikt werd voor dit soort klachten.
Vandaar nu mijn bericht op dit forum!

Wie kan mij helpen?

een rekening van 175 euro opsturen terwijl niet duidelijk is hoe dit kon gebeuren?

Ik zou graag willen weten wat ik na al dit contact nog kan doen en ik mij kan melden met mijn klacht!

L. Barendrecht
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo L. Barendrecht,

Er zijn al vele honderden topics over dit onderwerp te vinden op het Vodafone Forum.
Ik adviseer je om daar eerst een aantal van door te nemen.
Het is gebruikelijk op dit Forum om eerst zelf te zoeken naar antwoorden die in soortgelijke topics zijn beschreven.
Dat voorkomt dat Moderators en onafhankelijke Forum-leden vele honderden keren dezelfde antwoorden moeten geven.

Alle antwoorden staan vermeld in het data-verbruikstopic, waaraan ik (Netwerker) veel bijdragen heb geleverd. Met name berichtnummer 24 van dat topic geeft jou alle antwoorden, op al jouw vragen.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-...

Zie ook mijn duidelijke handtekening onder dit bericht.

N.B. Jij hebt de MegaBytes daadwerkelijk verbruikt. En dus brengt Vodafone die MegaBytes buiten-de-bundel in rekening op je factuur.
Als je dit in de toekomst niet meer wilt. Dan moet je alle instellings-adviezen opvolgen die de Moderators van Vodafone plus ondergetekende in dat data-verbruikstopic hebben beschreven.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo L. Barendrecht,

Er zijn al vele honderden topics over dit onderwerp te vinden op het Vodafone Forum.
Ik adviseer je om daar eerst een aantal van door te nemen.
Het is gebruikelijk op dit Forum om eerst zelf te zoeken naar antwoorden die in soortgelijke topics zijn beschreven.
Dat voorkomt dat Moderators en onafhankelijke Forum-leden vele honderden keren dezelfde antwoorden moeten geven.

Alle antwoorden staan vermeld in het data-verbruikstopic, waaraan ik (Netwerker) veel bijdragen heb geleverd. Met name berichtnummer 24 van dat topic geeft jou alle antwoorden, op al jouw vragen.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-...

Zie ook mijn duidelijke handtekening onder dit bericht.

N.B. Jij hebt de MegaBytes daadwerkelijk verbruikt. En dus brengt Vodafone die MegaBytes buiten-de-bundel in rekening op je factuur.
Als je dit in de toekomst niet meer wilt. Dan moet je alle instellings-adviezen opvolgen die de Moderators van Vodafone plus ondergetekende in dat data-verbruikstopic hebben beschreven.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic