Bert93

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

stalking door anoniem nummer

Goedeavond,
Ik wordt de afgelopen tijd dagelijks opgebeld door een anoniem nummer. Hij gaat paar keer over en houdt dan op. Het is me al gelukt op hem op te nemen, maar dan hoor ik een stilte totdat ik degene hoor ophangen.dit gaat nu al 3 weken en wordt steeds erger. De laatste 15 oproepen in men nobiel zijn ook van deze stalker. Ik vraag ne nu af wat kan ik hier nou aan doen, want het is nogal vervelend om steeds ochtendvroeg door iemand wakker gebeld(getreiterd) te worden
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat iemand dit voor de gein bij je doet is natuurlijk niet gepast!
Je kunt op de volgende pagina dit melden, hoe meer details hoe beter voor het onderzoek. Link: https://www.vodafone.nl/support/overlast-melden/telefonische-overlast-melden.shtml
Je vindt ook meer informatie op de pagina.

Mocht je er ergens niet uitkomen, laat het ons gerust weten en ook voor andere vragen ben je welkom :).
Bakker26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb helaas het zelfde probleem al maanden lang word ik constant anoniem gebeld en dan word er gelijk weer opgehangen erg hinderlijk ik ben het nu zo zat dat ik in staat ben een ander nummer te nemen liever doe ik dit niet want dat brengt weer zo'n rompslomp met zich mee ! Nu wou ik dat formulier invullen maar moet dan een telefoon nummer neer zetten wat nog al lastig is omdat het om een anoniem nummer betreft. Het moet ook meer dat een maand oud zijn nu heb ik tijdelijk een andere telefoon omdat mijn originele telefoon kapot is en ik die moet opsturen . Wat kan ik hier nu per direct aan doen ik word er letterlijk gek van en wil dar die anonieme beller een leven gaat zoeken want word hier niet goed van !!!!!!!! Groeten Richard bakker
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Richard,

Je kunt ergewoon neerzetten anoniem. Hoe meer tijdstippen jij noteerd hoe beter.
Ik neem aan dat je in je leen toestel gewoon hetzelfde mobiele nummer hebt als in je gewone toestel die nu gerepareerd wordt. Deze kun je daar dan ook noteren.

Groetjes Steven
Bakker26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik moet daar een telefoon nummer neer zetten met cijfers dus kan geen letters gebruiken en wat betreft dat andere toestel heb ik nog geen maand dus vertel jij me dan hoe ik aan me bel info kom van een maand geleden ? Ik snap dat je me probeert te helpen alleen deze info helpt mij niet van mijn probleem af kan jij veder niks aan doen hoor maar baal een beetje van de situatie
Anonymous
Niet van toepassing
En als je geen nummers invult, kun je hem dan wel gewoon versturen. Dus wel de tijdstippen etc invult...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic