Alwatan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

spck lg kp202

Ik heb begrepen dat je na één jaar gratis de spck code kan opvragen bij de desbetreffende provider. Nu heb ik deze telefoon al veel langer dan een jaar in mijn bezit, maar nu is mijn simkaart onbruikbaar geworden, dus zou ik er veel baat bij hebben als ik hem simlock-vrij kan maken. Is het daarom mogelijk om de spck-code te ontvangen?
6 Reacties 6
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi Alwatan,

Die kun je hier aanvragen:https://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/

Ik krijg hem momenteel niet geopend ivm werkzaamheden op de website. Moet later gewoon lukken.

Groeten,
Flow
Alwatan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord, het is echter niet wat ik bedoel. Ik bedoel de spck code (service provider code) waarmee je de functie kan uitschakelen waardoor je toestel slechts de simkaart accepteert van één bepaalde provider. Ik wil nu dus graag de simlock op het toetsel LG kp202 verwijderen, maar daarvoor moet ik de SPCK invoeren, die ik van de provider, in dit geval vodafone, gratis kan krijgen.
Alwatan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord. Hij doet het nu inderdaad niet, ik probeer het later nog eens.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Graag gedaan. Hij doet het inmiddels weer. 🙂
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic