lucky92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sony xperia z1 barst in scherm en niet verstaanbaar

hoi,

gisterenavond zat ik even op mijn telefoon wat op te zoeken en ineens slaat me telefoon op hol hij ging allemaal nummers indrukken dus ik wil hem op de vergrendeling zetten en de vergendeling er weer af halen doet die niks meer en zie ik dat er een barst in zit terwijl ik hem niet heb laten vallen of heb gestoten, en ook heb ik als ik ermee belde dat ik hem op luidspreker moet zetten zodat de gene waar ik mee belde mij dan pas kon horen, ik heb de garant top verzekering (15 euro) maar weet niet wat ik nu moet doen en /of dat ik een nieuwe krijg?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Vervelend wat er allemaal is gebeurd lucky92. Als je en verzekering hebt kun je hier meer informatie erover vinden en wat je het beste kunt doen! Je kunt ook via het stappenplan procces de stappen volgen die je het beste kunt doen.

ACE is morgen vanaf 8:00 beschikbaar t/m 18:00 op het volgende nummer (043) 387 02 72 zorg ervoor dat je het IMEI nummer bij de hand hebt.

Heb je ook VTS dan kun je tijdelijk gebruik maken van en leentoestel. Dynalogic is beschikbaar van maandag t/m zondag 9.00 - 21.00 uur.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Vervelend wat er allemaal is gebeurd lucky92. Als je en verzekering hebt kun je hier meer informatie erover vinden en wat je het beste kunt doen! Je kunt ook via het stappenplan procces de stappen volgen die je het beste kunt doen.

ACE is morgen vanaf 8:00 beschikbaar t/m 18:00 op het volgende nummer (043) 387 02 72 zorg ervoor dat je het IMEI nummer bij de hand hebt.

Heb je ook VTS dan kun je tijdelijk gebruik maken van en leentoestel. Dynalogic is beschikbaar van maandag t/m zondag 9.00 - 21.00 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic