dawurst

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sony xperia Z 5 leveringsactie

hallo forummensen,

toen ik mijn abbo wou verlengen stond er dat ik er een gratis headset bij zou krijgen maar ik keek vandaag en toen stond er gratis UEFA voetbal. mij vraag is nu welke van de 2 krijg ik nu. ik heb mij abbo op 14-09-2015 verlengt

Met vriendelijke groet
Daw
16 Reacties 16
Anonymous
Niet van toepassing
Beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice via 0800-0560
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen dus ook geen bestellingen nakijken voor je.
dawurst
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dus u kan mij totaal geen informatie geven over deze 2 acties en/of waarom de headset actie veranderd is naar de voetbal actie?
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas niet, ik weet wel als je hem nu besteld inderdaad de voetbal erbij krijgt maar dat is het enige wat ik ook weet
Wailer

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En de klantenservice weet het wel Steven?

Ze weten nog niet eens wanneer de telefoon wordt geleverd. Over een maand, twee maanden, of zelfs een jaar.

De dame aan de telefoon gaf aan dat ze het echt niet weten....
Anonymous
Niet van toepassing
dawurst
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarom is er zoveel onduidelijkheid, bij consumenten en vodafonepersoneel, over de levering + de acties die jullie hebben met de z5 (compact)? ik word er namelijk een beetje geirriteerd door het constante "ja dat is bij ons nog niet bekent".
Anonymous
Niet van toepassing
Dit antwoord moet ik je verschuldigd blijven. Ik zelf ben van de smartphone crew en heb dus totaal verder geen inzicht in verlengingen etc. Dat is de reden waarom ik bepaalde vragen niet kan beantwoorden.
RiTCH007

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar dan kan je toch wel de levertijd bekijken toch? lijkt mij dat dit gewoon algemene info moet wezen die je ergens kan opvragen.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik al aangaf en je kunt lezen in het andere topic zouden ze deze week moeten beginnen met leveren. De exacte datum weet ik helaas niet. Tevens omdat ik ook niet in de systemen kan om dit te controleren.
brietje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond

Weet jullie inmiddels al meer?
Ik heb vandaag de klantenservice gebeld die vertelde dat ik op de site van Sony kon registeren maar daar kon ik niets vinden.

De Vodafone in Barendrecht wist niet van deze actie af, die jongen deed wel zijn best om informatie in te winne
n maar helaas zonder resultaat.

Blijkbaar is het gewoon een lokkertje geweest om de telefoons allemaal te pre orderen.

Graag hoor ik van u.

M.v.g.
Brigitte
Joshua22

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Daar kan ik je als klant wel iets meer over vertellen. Een paar jaar geleden zou ik de Sony Z2 halen, en dat was toen hetzelfde verhaal. Adverteren met een fraaie hoofdtelefoon online. Zodra de Z2 in de winkel lag was de voorraad al op. Nu heb ik de Z5 gehaald en weer hetzelfde, leuke koptelefoon, maar zodra de Z5 in de winkel lag...voorraad op. En niemand, in de winkel of de helpdesk, die er wat van weet. Dat leidt mij tot de conclusie dat de voorraad koptelefoons zeer beperkt is, misschien 10-20 of zo. Zodra de Sony Zx leverbaar is zijn dus die koptelefoons razendsnel uitverkocht...en krijgen we een voetbal 😉 Ook wel leuk daar niet van, maar toch een verkeerd lokkertje. Haal dan genoeg koptelefoons voor de eerste paar honderd, of duizend klanten.
Het schijnt dat die voetbal trouwens 80€ kost...
De standaard bijgeleverde oortjes zijn trouwens ook prima hoor!
brietje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel Joshua voor je reactie.
Het is toch te zot voor woorden. Ze moeten lijkt mij dan erbij zetten op = op. Is dat tegenwoordig zo moeilijk.
Maar ik zag dat de actie er al min. 3 weken was dus waarschijnlijk was het bij dag 1 al op. Ga toch even kijken of ik hier verder mee kan. Vind het pure oplichterij.

Groetjes
Joshua22

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi. De mediamarkt had tot en met gisteren nog op hun site diezelfde aanbieding, dezelfde koptelefoon. Maar ook daar de disclaimer "zolang de voorraad strekt". Dus ja als een voorraad hebt van 100 of zo dan zijn alleen de eerste paar snelle online beslissers blij met hun koptelefoon. Ik wil graag een nieuwe telefoon graag eerst zien en in de hand houden voordat ik 'm ga kopen. In dat geval vis je dus altijd achter het net met deze actie.
Ik zou overigens gewoon de Z5 halen hoor...fijne telefoon. Geen spijt van. 🙂
dawurst
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo
Is er al wat meer bekend over die headsets ik heb mijn telefoon al wel geleverd gekregen maar nog geen headset ontvangen, die wel geleverd zou worden
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om van je te weten dat je toestel alvast geleverd is ! De headset zal later volgen nadat je het toestel hebt ontvangen. Mocht het wel erg lang duren neem dan contact op met Sony mochten zij deze promotie hebben aangeboden.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic