postma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sony xperia T doet niks meer

Vanmiddag zou ik mijn telefoon gebruiken, helaas was de accu leeg (dat dacht ik aangezien telefoon uitstond en ik hem niet meer aan kreeg).
Toen ik de tel later aan de oplader aansloot ging er geen lampje branden en na minimaal een half uur opladen kon ik de tel nog steeds niet aanzetten.
Wat is er aan de hand? heb de telefoon nog maar 2 weken.
 
mvg
 
Taede
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
M2206

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wauw dankjewel!!!!! Mijn Xperia P liep net ook helemaal vast en deed helemaal niets meer... Nu doet hij het weer! 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
postma schreef:

Wat is er aan de hand? heb de telefoon nog maar 2 weken.
mvg
Taede
Geen idee, het kan alles zijn van overleden tot een simpel vastloop-foutje in de software. Haal de batterij er eens een 5 minuten uit? Dan is het tijdelijke geheugen van je toestel helemaal leeg, zijn alle condensatortjes ontladen, etc. Als er alleen maar iets vastgelopen is zou hij daarna weer moeten opladen en vervolgens opstarten. Helpt dat?
Troubleshooter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Postma,
 
wat je zou kunnen proberen als hij nog steeds niet wil opladen, is om de power button tegelijkertijd met de volume up knop in te drukken. Deze samen een 30 tot 40 seconden ingedrukt houden en dan zou je toestel een keer moeten trillen. Hierna kan je de adapter weer inpluggen en zou het lampje moeten gaan branden en je telefoon zal weer starten.

Laat even weten of dit gewerkt heeft.
 
mvg,
 
Troubleshooter
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Troubleshooter schreef:
Hoi Postma,

wat je zou kunnen proberen als hij nog steeds niet wil opladen, is om de power button tegelijkertijd met de volume up knop in te drukken. Deze samen een 30 tot 40 seconden ingedrukt houden en dan zou je toestel een keer moeten trillen. Hierna kan je de adapter weer inpluggen en zou het lampje moeten gaan branden en je telefoon zal weer starten.

Laat even weten of dit gewerkt heeft.

mvg,

Troubleshooter
Heey Troubleshooter, welkom op het Vodafone forum. prima antwoord. Keep up the good work 🙂
M2206

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wauw dankjewel!!!!! Mijn Xperia P liep net ook helemaal vast en deed helemaal niets meer... Nu doet hij het weer! 🙂

Detske

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mijn Sony Ericsson LT22i wil niet meer opstarten, heb dat trucje met powerknop en volumeknop al geprobeerd, maar toestel blijft in opstarten hangen, zie wel de wolkjes maar verder gebeurd er niks.
Wat moet ik doen?

Gr Detske
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Detske, ik had je via Facebook al een reactie voorzien maar wellicht dat er hier nog iemand is die je verder kan helpen. Zo niet kun je zoals gezegd het beste even langs de Vodafone winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic