drsjan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

snap kosten niet

Vorige week was ik in Boedapest. Ik heb tot tweemaal toe geprobeerd via SMS 4000 om Alles Op Reis te activeren. Ik kreeg twee keer een foutmelding en uiteindelijk toch de mededeling dat deze was aangezet. Niettemin bleek bij controle op MyVodafone dat de Bloxx UIT stond. Nu ik terug ben gecontroleerd en er staat inderdaad € 4,15 als Kosten buten bundel terwijl dit dus maximaal € 2 zou moeten zijn. Het klopt dus wéér niet. Dit is al de zoveelste keer en ik ben het goed zat. Het gaat "maar" om twee euro maar ik eis deze terug en ik ga op zoek naar een andere provider want het werkt gewoonweg niet. Ik had het liefst willen bellen maar ik ben het ook gloeiend oneens met de € 0,45 per gesprek terwijl je notabene klant bent (ik al 8 jaar) en toen ik zag dat er ook nog eens aan klassejusititie wordt gedaan (ik heb een Scherp abonnement en daarom moet ik wel betalen en anderen niet) is voor mij de maat helemaal vol!!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @drsjan

Wat je kunt doen is of contact hierover opnemen met de klantenservice via de chat. (Dit kost verder helemaal niks) of contact opnemen met de klantenservice. Wat je ook kunt doen is het feedback formulier invullen. Www.vodafone.nl/feedback.

Hier op het forum kunnen we niks beteken voor je omdat het forum bedoeld is voor tips and tricks voor en door forumleden. Tevens kunnen wij ook niet in de systemen van Vodafone.

Mocht je andere vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes stevied86
drsjan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel. Tja, die chat heb ik alleen nog maar op storing zien staan. Maar bedankt voor je verwijzing naar het formulier. Dat ga ik morgen dan maar eens proberen. Ik ben wel klaar met vodafone hoor.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@drsjan

Ik kan begrijpen dat het vervelend is wanneer je denkt dat je de BloX hebt geactiveerd en achteraf blijkt dat deze niet aan is geweest.
Indien je een BloX per sms aanzet ontvang je een SmS dat dr BloX is geactiveerd, heb je deze wel gehad?

Indien alle medewerkers op de chat in gesprek zijn, kan je tijdelijk niet aanmelden op de chat 😞
Het formulier waar@stevie86 je naar verwijst kan je invullen, de medewerkers zullen je vraag voor je oppakken en nakijken wat er gebeurd is, let wel op de verwerkingstijd.

Ik weet niet welk Scherp abonnement jij hebt, maar bij het tarieven overzicht word aangegeven dat de Alles in 1op reis dagbundel niet mogelijk is bij het Scherp S abonnement.

Groetjes,
daims
drsjan
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uiteindelijk kreeg ik een sms dat de buitenlandbundel was geactiveerd.
Ik heb een Scherp-M abonnement dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Bedankt voor je reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic