eline05

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

smsjes worden wel verstuurd maar niet ontvangen.

Hallo allemaal,
Mijn smsjes worden wel verstuurd naar mijn vriend. Hij zit in nu in afrika. gisteren avond ontving die ze nog gewoon en vanochtend in eens niet meer. Ik heb vanalles geprobeerd. Ik heb ook smsjes naar zijn moeder gestuurd en die ontving ze wel. dus het ligt niet aan mijn mobiel. Heeft iemand hier een oplossing voor. Want het zal waarschijnlijk aan zijn mobiel liggen, maar hij kan nu niet kijken wat hij er aan kan doen en het is wel erg vervelend. 
groetjes,
Eline
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Eline,

Welkom op het Forum!

Vervelend om te horen dat je vriend geen smsjes meer van je ontvangt 😞
Gezien het feit dat je wel sms berichten kunt versturen naar zijn moeder, geeft dit aan dat de problemen bij je vriend moeten liggen.

Hiervan weten we niet wat er aan de hand is, heeft je vriend al eens van netwerk gewisseld?


juronymous

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Eline,
Vervelend probleem! Mijn vriendin en ik hebben het zelfde probleem, maar dan omgekeerd (mijn vriendin ontvangt mijn berichten niet altijd) en wij hebben als voordeel dat we niet zo ver gescheiden zijn. In mijn melding van het probleem op dit forum zijn ook wat reacties gekomen (http://forum.vodafone.nl/t5/Ons-netwerk/sms-berichten-komen-niet-aan-bij-ontvanger/td-p/15783). Het probleem blijft bij ons niet constant spelen, want op dit moment ontvangt mijn vriendin mijn berichten wel gewoon. Wel speelt nu een ander probleem, dat soms mijn smsjes niet correct worden doorgegeven. Dan wordt mijn nieuwe sms abrupt afgekapt en aangevuld met tekst uit vorige berichten...
Helaas weet ik op dit moment ook geen oplossing, maar sta wel op het punt om de Helpdesk te gaan benaderen, want het wordt steeds vervelender. Mijn vriendin en ik hebben beiden een Vodafone abonnement.
 
Succes!
 
Jeroen 
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi,

Het probleem zou verholpen kunnen worden ( is niet officieel bevestigd) door:

- Sim een half uur uit je toestel
- Werkt dit niet, simwissel laten uitvoeren in een van de Vodafone winkels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic