Erika84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

smsjes ontvangen over tegoed overboeken maar dit niet gedaan

Ik heb in de vorige maanden mijn overgebleven mb gedoneerd aan goede doelen. Nu krijg ik vandaag heel veel smsjes dat ik dit weer gedaan zou hebben maar dit is helemaal niet het geval heel vreemd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb contact gehad met Vodafone en die hebben me laten weten dat er een storing in een systeem zit. Wat en hoe, konden ze me niet zeggen.

Maar het zal niet van je tegoed afgaan, gelukkig.
Smsjes kunnen we dus gewoon wissen ??

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erika84
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit probleem heb ik zojuist ook. Heb nu meer dan 70 sms’jes binnen gekregen. Snap er niets van en zit met deze zelfde vraag. Bij Vodafone weten ze het op dit moment ook niet. Misschien dat ze nog komen met info?

Als ik meer weet dan laat ik het weten, als jij meer weet, laat het ook even weten. Als we samen informeren bij Vodafone dan komen we er vast wel achter ??
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb contact gehad met Vodafone en die hebben me laten weten dat er een storing in een systeem zit. Wat en hoe, konden ze me niet zeggen.

Maar het zal niet van je tegoed afgaan, gelukkig.
Smsjes kunnen we dus gewoon wissen ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak Erika84 Energieboy
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak Erika84 Energieboy

Geen probleem hoor, ik heb behoorlijk moeten lachen toen ik het gesprek had met de klantenservice. We dachten samen eerst dat er misschien een airco probleem zou zijn bij Vodafone sms diensten of donatie afdeling en dat er een mannetje zit die elke keer zelf handmatig op enter moet drukken als iemand een donatie heeft gedaan. Als het dan heet is, heeft dat mannetje er ook geen zin meer in.

Maar gelukkig, alles gaat automatisch bij Vodafone. Het kon wel een warmte probleem zijn, maar zeker was het niet en hoefde ons niet zorgen te maken want er kwamen opeens nog wel meer berichten binnen en de telefoon stond roodgloeiend (net letterlijk hoor!!). Wel jammer is dat we nu niet ook per ongelijk mee doen met de prijs ??

Dus het was mij op dat moment duidelijk. Veel woorden voor gewoon een kleine storing en het komt goed.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gelukkig, dat is fijn om te horen.
Ik zal het topic binnenkort sluiten Erika84 Energieboy
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic