rifat

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ontvang geen sms vanuit een bank uit Turkije maar wel vanuit normale telefoonnummer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact opgenomen met onze klantenservice rifat ?

Bekijk in context

20 Reacties 20
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi rifat
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je wel normale sms berichten ontvangt maar niet die vanuit een bank, dan ligt het toch aan de sms berichten van die bank. Krijg je wel normale sms berichten vanuit Turkije?
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi.Energieboy
ik.heb de bank gebeld volgens hun dat ik vodafone opdracht heb gegeven dat sms uit de banken te blokkeren. daarna heb ik Vodafone gebeld volgens Vodafone er is geen blokkade...bank zei dat volgens hun systeem sms is succesvol gestuurd ....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oei, dan is het lastig wat het nu kan zijn.
Steek je simkaart eens in een ander toestel en probeer het dan nog eens. Kijk wat er dan gebeurd. Of zet je toestel eens helemaal uit en weer opnieuw aan (even simkaart eruit halen en opnieuw insteken, zou je ook nog kunnen proberen).
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy
ik heb alle instelling van mijn toestel gecheckt, uit en aangezet, mijn simkaart heb in een andere toestel ingezet....helaas.
vraag is of Vodafone kan sms uit bannen kan blokkeren? is er z.n functie. volgens de bank heb in 2009 mijn provider opdracht heb gegeven dat geen sms uit banken, dat herinner ik niet...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via een privé bericht te sturen naar Facebook of Twitter. Misschien dat die mensen je kunnen helpen (die werken voor Vodafone en kunnen in het systeem)

klantenservice van Vodafone bellen kan ook maar bovenstaande heb ik zelf meer ervaring mee.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact opgenomen met onze klantenservice rifat ?
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon
ik heb wel contact gehad met klantenservice, volgens hun is er geen blokkade te vinden. wat ik niet snap hoe kan dit bank weten dat ik in 2009 mijn provider opdracht heb gegeven vandaar krijg ik geen sms jes
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Vervelend dit rifat want als bij ons geen blokkade geregistreerd staat, kunnen we het dus ook niet voor je oplossen. Het enige dat je nog eens zou kunnen proberen is een simwissel. Dus dat je gratis een nieuwe simkaart van ons krijgt. Kijken of je dan wel de sms'jes kunt ontvangen. Heb je hier interesse in? Stuur me dan in privébericht je mobiele nummer, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wens wel nieuwe simkaart van Vodafone
*privégegevens openbaar verwijderd door moderator*
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
rifat
Het was de bedoeling dat je je gegevens via een privébericht zou sturen. Het is niet handig om al je gegevens openbaar te posten, dus deze heb ik nu verwijderd. Ik zal het gesprek met jou dus ook voortzetten via een privébericht.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de simkaart ondertussen ontvangen rifat ?
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon , eergisteren heb ik nieuwe simkaart ontvangen heb gelijk er in gezet maar helaas blijft de probleem ontstaan.
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon , eergisteren heb ik nieuwe simkaart ontvangen heb gelijk er in gezet maar helaas blijft de probleem ontstaan.
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon ik heb wel nieuwe simkaart ontvangen beb gelijk ingezet en geactiveert maar de probleem blijft nog steeds.... ik heb de bank teruggebeld ze zijn nu bezig om dit te oplossen hoop ik
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon ik heb wel nieuwe simkaart ontvangen beb gelijk ingezet en geactiveert maar de probleem blijft nog steeds.... ik heb de bank teruggebeld ze zijn nu bezig om dit te oplossen hoop ik
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon ik heb wel nieuwe simkaart ontvangen beb gelijk ingezet en geactiveert maar de probleem blijft nog steeds.... ik heb de bank teruggebeld ze zijn nu bezig om dit te oplossen hoop ik
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon
ik heb wel nieuwe simkaart ontvangen beb gelijk ingezet en geactiveert maar de probleem blijft nog steeds.... ik heb de bank teruggebeld ze zijn nu bezig om dit te oplossen hoop ik
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon
ik heb wel nieuwe simkaart ontvangen beb gelijk ingezet en geactiveert maar de probleem blijft nog steeds.... ik heb de bank teruggebeld ze zijn nu bezig om dit te oplossen hoop ik
rifat
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon ja wel ontvangen maar de probleem blijt nog steeds..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic