Cooljazz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms probleem

Ik heb een probleem met sms versturen, dit lukt niet! Sms versturen lukt wel! 
 

Wat kan ik doen?

Mijn toestel is een Iphone XS Max

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Cooljazz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit probleem duid op een niet verbonden telefoon met Internet of SMS dienst. Heeft de andere persoon wel een iPhone? Dat hoeft natuurlijk niet, maar dan zou het wel gewoon goed moeten gaan. 

Kijk eens in je Instellingen → Berichten 
Staat daar alles aan? Wat je hier zou kunnen doen is even iMessage uitzetten en dan weer opnieuw aan. Soms wil dat nog wel eens helpen en zal die opnieuw contact maken met het netwerk (kan ook zijn dat je deze even uit zet, dan je toestel uitzetten, weer opnieuw aanzetten en dan weer het vinkje op groen zetten). En kijk ook even onder Stuur en ontvang via - misschien dat hier ook niet alles staat ingevuld.

Laat even weten of het via deze weg is gelukt of niet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Cooljazz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit probleem duid op een niet verbonden telefoon met Internet of SMS dienst. Heeft de andere persoon wel een iPhone? Dat hoeft natuurlijk niet, maar dan zou het wel gewoon goed moeten gaan. 

Kijk eens in je Instellingen → Berichten 
Staat daar alles aan? Wat je hier zou kunnen doen is even iMessage uitzetten en dan weer opnieuw aan. Soms wil dat nog wel eens helpen en zal die opnieuw contact maken met het netwerk (kan ook zijn dat je deze even uit zet, dan je toestel uitzetten, weer opnieuw aanzetten en dan weer het vinkje op groen zetten). En kijk ook even onder Stuur en ontvang via - misschien dat hier ook niet alles staat ingevuld.

Laat even weten of het via deze weg is gelukt of niet.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cooljazz . Welkom hier!

 

Je hebt een probleem met het versturen maar niet met het ontvangen, denk ik dat je bedoelt? De zin “Ik heb een probleem met sms versturen, dit lukt niet! Sms versturen lukt wel” maakte me een beetje in de war ;-).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic