Ik denk dat het handig is om te vertellen
hoe je deze instelling kunt vinden en kunt aanpassen want in de iPhone staat dat niet zomaar bij de instellingen.
Je kunt de huidige instellingen opvragen via de telefoonkiezer (alsof je een telefoonnummer belt):
toets
* #5005*7672# en dan op de bel toets
Je ziet dan het huidig ingestelde nummer zien. Het nummer moet dus +316540881000 zijn.
Instellen gaat als volgt:
toets **5005*7672*+316540881000# en dan op de groene bel toets drukken.
Zet daarna je toestel nog een keer uit en aan zodat de instellingen goed ingeladen worden.
Stuur voor de test een berichtje aan je eigen nummer.
Mocht dat nog niet werken ga dan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
En als dat niet werkt, koppel je toestel dan even aan een computer met iTunes open en het toestel gekoppeld. Laat hem een kwartiertje liggen, verbreek de verbinding, wacht 10 seconden en hang hem er nog een kwartiertje aan. Hij update dan de netwerkinstellingen van Vodafone.
En als het dan nog niet werkt, bel dan de klantenservice (1201) en vraag of ze willen controleren of dat er een SMS blokkade op je nummer staat.
Als je probleem is opgelost, klik dan even op het duimpje onder dit bericht
🙂