Hoi
Ray308 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Hoi, wat vervelend dat je geen smsjes binnen krijgt maar wel fijn om te horen dat je tevreden met over Red Together. Waarom er geen smsjes binnen komen is natuurlijk altijd een raadsel, zeker in het buitenland. Normaal gesproken zou dit gewoon moeten aan komen, als je jezelf een sms stuurt (of van de ene naar de andere), krijg je dan wel bericht? Heb je op de heen weg nog wel andere smsjes ontvangen of een smsje ontvangen dat als je in het buitenland zit dat je dan gebruik kan blijven maken van je internet? Als je deze niet hebt ontvangen dan zou ik even kijken in je My Vodafone bij SMS berichten of je in het buitenland wel smsjes kan ontvangen (voor de prijzen en dergelijken). Misschien valt dit soort smsjes ook wel onder die dienst?
Anders zou ik vanuit daar even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone. Normaal zou ik zeggen, bel ze, maar in jullie geval zou ik meer zeggen dat je het best een
chat kunt starten.
Die mensen kunnen voor je in het systeem kijken en misschien je abonnement even een reset geven. Nu je daar bent kunnen ze dat beter onderzoeken dan wanneer je weer thuis bent
🙂Succes en nog een hele fijne vakantie!
Laat nog even weten wat je hebt gedaan.